Schválilo Ministerstvo školstva SR.
Súbor 24 strán plnofarebných príloh s prírodovednými ilustráciami a fotografiami, ktoré tvoria súčasť aktivít z Pracovného zošita 3 pre 5. ročník ZŠ v predmetoch biológia a geografia. Jeden súbor je určený na prácu v skupine 3 až 4 žiakov. Materiály sú laminované, aby vydržali viacročne.
Súbor 24 strán plnofarebných príloh s prírodovednými ilustráciami a fotografiami, ktoré tvoria súčasť aktivít z Pracovného zošita 2 pre 5. ročník ZŠ v predmetoch biológia a geografia. Jeden súbor je určený na prácu v skupine 3 až 4 žiakov. Materiály sú laminované, aby vydržali viacročne.
Súbor 22 strán plnofarebných príloh s prírodovednými ilustráciami a fotografiami, ktoré tvoria súčasť aktivít z Pracovného zošita 1 pre 5. ročník ZŠ v predmetoch biológia a geografia. Jeden súbor je určený na prácu v skupine 3 až 4 žiakov. Materiály sú laminované, aby vydržali viacročne.
Tematické celky: Cesta do stredu Zeme, Let balónom Vesmírna misia, Výnimočné miesta (materiály overované v pilotáži od februára 2017) Pozývame žiakov a učiteľov biológie a geografie na bádateľskú expedíciu s tematickými celkami Z mesta na vidiek a Do hôr, ktoré ponúkajú 30 aktivít (21 geografických a 9 biologických).
Tematický celok: Vodná výprava (materiály overené v pilotáži od februára 2017 do júna 2019) Pozývame žiakov a učiteľov biológie a geografie na bádateľskú expedíciu s tematickým celkom Vodná výprava, ktorá ponúka 26 aktivít (8 geografických a 18 biologických).
Tematické celky: Z mesta na vidiek Do hôr (materiály overené v pilotáži od februára 2017 do júna 2019) Pozývame žiakov a učiteľov biológie a geografie na bádateľskú expedíciu s tematickými celkami Z mesta na vidiek a Do hôr, ktoré ponúkajú 24 aktivít (10 geografických a 13 biologických).
Pracovným zošitom pre 4. a 5. ročník pokračujeme v našom zámere vybudovať komplexný obsah moderného informatického vzdelávania. Systematicky a primerane veku žiakov budujeme ich porozumenie informatických postupov na riešenie problémov. Staviame na komunikácii a spolupráci.
Vyvinuli sme novú metódu vyučovania programovania pre prvý stupeň základných škôl - celkom od začiatku a pre každého žiaka. Žiaci si tak budujú základy informatického myslenia, rozvíjajú svoje matematické myslenie, učia sa vytrvať pri hľadaní riešenia, spolupracovať, vyjadrovať svoje myšlienky a diskutovať.
Hejného metóda sa vyvíja od 40. rokov 20. storočia, keď Vít Hejný vyvinul spolu so svojím synom Milanom metódu, ktorá je namiesto formálnych znalostí vzorcov zameraná na budovanie mentálnych schém. Metóda sa opiera o prepracované didaktické prostredia a rolu učiteľa ako sprievodcu a moderátora diskusií detí pri riešení úloh.
Hejného metóda sa vyvíja od 40. rokov 20. storočia, keď Vít Hejný vyvinul spolu so svojím synom Milanom metódu, ktorá je namiesto formálnych znalostí vzorcov zameraná na budovanie mentálnych schém. Metóda sa opiera o prepracované didaktické prostredia a rolu učiteľa ako sprievodcu a moderátora diskusií detí pri riešení úloh.
Hejného metóda sa vyvíja od 40. rokov 20. storočia, keď Vít Hejný vyvinul spolu so svojím synom Milanom metódu, ktorá je namiesto formálnych znalostí vzorcov zameraná na budovanie mentálnych schém. Metóda sa opiera o prepracované didaktické prostredia a rolu učiteľa ako sprievodcu a moderátora diskusií detí pri riešení úloh.
Hejného metóda sa vyvíja od 40. rokov 20. storočia, keď Vít Hejný vyvinul spolu so svojím synom Milanom metódu, ktorá je namiesto formálnych znalostí vzorcov zameraná na budovanie mentálnych schém. Metóda sa opiera o prepracované didaktické prostredia a rolu učiteľa ako sprievodcu a moderátora diskusií detí pri riešení úloh.
Hejného metóda sa vyvíja od 40. rokov 20. storočia, keď Vít Hejný vyvinul spolu so svojím synom Milanom metódu, ktorá je namiesto formálnych znalostí vzorcov zameraná na budovanie mentálnych schém. Metóda sa opiera o prepracované didaktické prostredia a rolu učiteľa ako sprievodcu a moderátora diskusií detí pri riešení úloh.
Manuál slúži na nácvik písaného písma Comenia Script universal. Využijú ho najmä učitelia a rodičia detí na základných školách. Jeho súčasťou je príloha zostavená z pracovných listov. Praktický manuál je jednou z hlavných didaktických pomôcok k písmu Comenia Script universal
Plnofarebná a bohato ilustrovaná písanka nadväzuje na písanky Viem písať a Viem písať na cestách. Písanka je určená pre žiakov 3. - 9. ročníka a dáva nahliadnuť do histórie písma a umožňuje putovať v čase od počiatkov písma až po súčasnosť. Žiaci sa oboznámia s rôznymi formami latinkového písma, ale aj s písmom iných kultúr a oblastí.
Sada obsahuje 2 diely. Písanky nadväzujú na písanky Viem písať 1. ročník. Písanky Viem písať na cestách pre 2. ročník sú poňaté ako cesta okolo sveta. S každým písmenom žiaci navštívia jednu krajinu, ktorá sa na dané písmeno viaže. Písanka je tradičná v tom, že si žiaci opakujú písanie písmen, ktoré už poznajú z 1.
Sada obsahuje 2 diely písaniek pre 1. ročník v slovenskom jazyku. Písanky sú určené pre 1. ročník ZŠ k výučbe písaného písma Comenia Script genetickou metódou.