8. vydanie
Autor: Zámečníková, Štefan Rajt Zuzana
Vydavateľstvo: SPN-Mladé letá 2023
EAN: 9788010014781
Marketing pre obchodné akadémie, 8. vydanie. Ôsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu. Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti.
čítať viacMarketing pre obchodné akadémie, 8. vydanie.
Ôsme vydanie učebnice marketingu pre obchodné akadémie ako už sám názov napovedá sa zaoberá zložitou problematikou marketingu.
Obsahuje najmä základy marketingu a jej úlohou je podať základné informácie z tejto oblasti. Marketing je podnikateľská filozofia, ktorá predvída reakcie trhu a pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu. Marketing odpovedá na otázky, aké výrobky by mala firma vyrábať v závislosti od potrieb trhu, ako výrobky propagovať, pomáha určiť distribučné kanály od výrobcu k spotrebiteľovi.
Každá kapitola učebnice sa začína uvedením cieľa, čo vám poskytne prehľad o danej problematike. V jednotlivých kapitolách sú rôzne otázky na diskusiu či zopakovanie, ktoré by mali podnietiť vaše kreatívne myslenie.