0

Knihy

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stra

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stra

Autor: Janka Táborecká-Petrovičová
Vydavateľstvo: IURA EDITION 2011
EAN: 9788080783983

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.

Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

VYDAVATEĽSTVO IURA EDITION
ROK VYDANIA 2011
ISBN 978-80-8078-398-3
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 108
VÄZBA mäkká
ROZMER 240 × 170 × 7 mm
HMOTNOSŤ 202 g

Ďalšie tituly od autora Janka Táborecká-Petrovičová