0

Knihy

Základy marketingu I.

Základy marketingu I.

Autor: Eva Birnerová, Anna Križanová
Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo 2008
EAN: 9788080708368

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.

VYDAVATEĽSTVO EDIS-vydavateľstvo
ROK VYDANIA 2008
ISBN 978-80-8070-836-8
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 163
VÄZBA mäkká
ROZMER 290 × 205 mm
HMOTNOSŤ 422 g

Ďalšie tituly od autora Eva Birnerová, Anna Križanová

Základy marketingu I.

Základy marketingu I.

Eva Birnerová, Anna Križanová

5,04 € EDIS-vydavateľstvo 2008