Pracovný zošit od autorky T. Jakabovej s aktivitami a námetmi pre 4. ročník ZŠ je pokračovaním žiadanej série materiálov určených pre školské kluby detí. Séria pracovných zošitov pre ŠKD je spracovaná podľa platných odporúčaní pre tvorbu výchovných programov v školských zariadeniach.
Pracovný zošit od autorky T. Jakabovej s aktivitami a námetmi pre 3. ročník ZŠ sú pokračovaním žiadanej série materiálov určených pre školské kluby detí. Séria pracovných zošitov pre ŠKD je spracovaná podľa platných odporúčaní pre tvorbu výchovných programov v školských zariadeniach.
Titul predstavuje 2. časť 4-dielnej série pracovných zošitov s aktivitami v školskom klube detí pre 1. stupeň ZŠ. Pracovný zošit je spracovaný podľa platných odporúčaní pre tvorbu výchovných programov v školských zariadeniach.
Maňuška je určená na dramatizáciu a rolové hry v triede. Zosobňuje škriatka Hupsa, ktorý sprevádza žiakov počas nácviku čítania a písania v šlabikári. Hups je ústrednou postavou motivačných textov v HUPSOVOM šlabikári. Učiteľ môže pomocou nej dramatizovať texty v šlabikári. Motivuje na prácu a slúži aj na presunutie pozornosti žiakov.
Maňuška je určená na dramatizáciu a rolové hry v triede. Zosobňuje škriatka Včielku, ktorá sprevádza žiakov počas nácviku čítania a písania v šlabikári a je sprievodnou postavou Šlabikára LIPKA®. Učiteľ môže texty dramatizovať pomocou bábky Včielka. Motivuje na prácu a slúži aj na presunutie pozornosti žiakov.
Učebnica je v súlade so ŠVP – ISCED 1 - vzdelávacia oblasť Jazyk a komunikácia. Didaktická koncepcia učebnice kladie dôraz na osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby, primeraným spôsobom sprístupňuje vybrané literárnovedné pojmy .
Pracovná učebnica Prírodoveda 3 pre 1. stupeň základných škôl (Pracovná učebnica) je zo série Prírodoveda pre 1. stupeň základných škôl od autoriek Rút Adame a Oľgy Kováčikovej. Obsahujú prehľadne zostavené učivo podľa ŠVP ISCED 1 z roku 2011.
Pracovný zošit Geografia 9 predstavuje modernejší prístup k vyučovaniu geografie. Vypracovaním jednotlivých úloh žiaci získajú poznatky z danej témy vlastnou samostatnou prácou, učiteľ môže byť len poradcom. Pri väčšine úloh žiaci pracujú s atlasom a rozvíjajú aj medzipredmetové vzťahy s matematikou, dejepisom, slovenským a anglickým jazykom.
Dôraz sa kladie na inovatívne metódy vyučovania matematiky, s väčším priestorom venovaným netradičným úlohám a úlohám na hlbší rozvoj tvorivého matematického myslenia. Pracovný zošit je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. Úlohy tvoria premyslený systém, ktorého cieľom je prezentovať a precvičiť nové poznatky.
Autorky Autorky Rút Dobišová Adame a Oľga Kováčiková majú nielen bohaté skúsenosti z tvorby osvedčených učebných materiálov pre primárne vzdelávanie, ale sú aj aktívne učiteľky na 1. stupni ZŠ. Autorská koncepcia Metodické komentáre k Prvouke pre 1.
Titul je vzhľadom na poradie preberaných písmen koncipovaný ako pracovný zošit ku konkrétnemu šlabikáru, v ktorom sa preberajú najprv všetky samohlásky (A, I, E, O, U), následne spoluhlásky (M, L, V, S, J, P, N, Z, B, T, D, C, K, R, Š).
Titul predstavuje úvodnú časť 4-dielnej série pracovných zošitov s aktivitami v školskom klube detí pre 1. stupeň ZŠ. Pracovný zošit je spracovaný podľa platných odporúčaní pre tvorbu výchovných programov v školských zariadeniach.
Súbor predpisových zošitov korešponduje s HUPSOVÝM šlabikárom a s Pracovným zošitom k HUPSOVMU šlabikáru. Prináša didakticky premyslený a overený spôsob nácviku písania v prípravnom a nácvičnom období. Obsahuje 6 zošitov s ustálenou štruktúrou strán.
Pracovný zošit je určený na nácvik písania štandardizovaných tvarov číslic a čísel v 1. ročníku ZŠ. Okrem čísel si žiak nacvičuje aj znaky základných matematických operácií (sčítanie, odčítanie, porovnávanie) a ich správne použitie v matematických úlohách.
Pracovná učebnica matematiky pre 1. ročník ZŠ (2. časť) kladie dôraz na inovatívne metódy vyučovania matematiky. Učebnica dáva väčší priestor úlohám na hlbší rozvoj tvorivého matematického myslenia, divergentným úlohám a nadväzujúcim sériám úloh projektového typu.
Pracovná učebnica matematiky pre 1. ročník ZŠ (1. časť) autorov P. Černek – J. Rýglová kladie dôraz na inovatívne a alternatívne metódy vyučovania matematiky. Učebnica dáva väčší priestor úlohám na hlbší rozvoj tvorivého matematického myslenia, divergentným úlohám a nadväzujúcim sériám úloh projektového typu.
Učebnica matematiky koncipovaná formou pracovných strán. Úlohy na jednotlivých stranách sú obsahovo a tematicky prepojené. V 2. časti učebnice sa tematizuje počítanie v obore od 0 do 20. Učebnica kladie dôraz na medzipredmetové prepojenie a prierezové témy.
Učebnica matematiky (1. časť) je koncipovaná formou pracovných strán. Úlohy na jednotlivých stranách sú obsahovo a tematicky prepojené. V 1. časti učebnice sa tematizuje počítanie v obore od 0 do 10, zahŕňa tiež nácvik písania jednotlivých číslic. Učebnica kladie dôraz na medzipredmetové prepojenie a prierezové témy.
Sada 41 obojstranných nápovedných tabúľ na papieri (A4), s rovnakými nápovednými obrázkami ako v HUPSOVOM šlabikári. Na každej tabuli je podoba veľkého a malého tlačeného aj písaného písmena s výstižným nápovedným obrázkom.
Séria 31 plnofarebných tabúľ formátu A4 na nástenku alebo magnetickú tabuľu. Prvá skupina – zhotovená jednostranne (21 tabúľ) obsahuje čísla od 0 do 20 spracované tak, že žiak vidí určitý počet predmetov (napr. listov), ktorý je zároveň vyjadrený príslušným číslom – v tlačenom tvare.