Pracovný zošit je určený pre žiakov s mentálnym postihnutím, variant A. Vychádza z vzdelávacieho programu pre týchto žiakov. Obsahuje rôznorodé úlohy, ale nie vo veľkom množstve, pretože títo žiaci potrebujú istú mieru šablónovitosti a rutiny. Pre efektívnu prácu sú zaradené úlohy s obrázkami, s použitím vizuálnych a hmatových pomôcok.
Kapitoly jsou nazvány i řazeny stejně jako v učebnici. Obsahuje cvičení s popisy obrázků, doplňovačky a další typy úkolů, pomocí kterých si žáci hravou formou procvičí probírané učivo. Cvičení doplňují barevné fotografie a obrázky. Na začátku každé kapitoly se nachází žlutý rámeček s vynechanými pojmy.
Pracovní sešit Zeměpis pro 6. ročník základní školy je součástí řady pracovních sešitů k učebnicím našeho nakladatelství pro 2. stupeň základní školy. Pracovní sešit obsahuje úkoly na procvičování a aplikování probraného učiva z učebnice. Důraz je kladen na vizuální stránku pracovního sešitu.
Učebnici byla v březnu 2021 prodloužena schvalovací doložka MŠMT. V souvislosti s tím byla aktualizována a zjednodušena pro potřeby současných dětí. Zjednodušeno bylo zejména gramatické učivo, rozšířena byla slohová část a úkoly podporující čtenářskou gramotnost.
Učebnice Pojďme si povídat řecky (s podtitulem Netradiční učebnice novořečtiny) je určena všem studentům, kteří nemají žádnou předchozí znalost novořečtiny a chtějí získat základní konverzační úroveň.
Súbor 22 strán plnofarebných príloh s prírodovednými ilustráciami a fotografiami, ktoré tvoria súčasť aktivít z Pracovnej učebnice 1 pre 5. ročník ZŠ v predmetoch biológia a geografia. Jeden súbor je určený na prácu v skupine 3 až 4 žiakov. Materiály sú laminované, aby vydržali viacročne.
Súbor plnofarebných príloh s prírodovednými ilustráciami a fotografiami, ktoré tvoria súčasť aktivít z Pracovnej učebnice 2 pre 5. ročník ZŠ v predmetoch biológia a geografia. Prílohy sú určené pre prácu v skupine 3-4 žiakov. Sú vytlačené a zalaminované, pre viacnásobné použitie, s možnosťou písať na ne fixami (nie permanentnými).
Vysokoškolská učebnica je koncipovaná na výučbu predmetov Materiály I a Materiály II na Strojníckej fakulte Žilinskej univerzity, ktoré sú dôležitou súčasťou základu technického vysokoškolského štúdia a obsahuje všeobecné poznatky z oblasti náuky o materiáli, t. j.
Publikácia obsahuje podmienky stanovené Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 561/2006, ktoré platí pre všetkých dopravcov, ktorí vykonávajú prepravy v rámci EÚ. Toto 16. vydanie publikácie obsahuje zmeny sociálneho práva, na základe Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2020/1054, ktorým sa mení nariadenie (ES) č.
ExpEdícia skús, skúmaj, spoznaj SKÚMAME S PIPI, pracovná učebnica A pre prvý cyklus vzdelávacej oblasti Človek a príroda Pracovná učebnica A je súčasťou série A, B a C pracovných učebníc overených pre 1.
Závěrečný svazek regionálního zeměpisu světa zahrnuje zeměpisný přehled našeho světadílu, Evropy, včetně celého Ruska. Používá se obvykle v 7. ročníku nebo v sekundě. Má opakovací kapitolu za částí učebnice zabývající se naším světadílem v celku i za regionální částí, probírající jednotlivé oblasti Evropy. Učebnici uzavírají tabulkové přehledy.
Mestské inžinierstvo (MI) – 3.
Publikácia prináša poznatky z oblasti hodnotenia existujúcich mostných konštrukcií. Obsah vychádza z výučby, z teoretického a aplikovaného výskumu, zahraničných publikácií a z konzultačnej činnosti autorov.
Pojem liberalizmus má v súčasnom občiansko-politickom diskurze mnoho interpretácií. Dominantný výklad tohto slova spočíva v prezentácii hodnotového systému dobrého života založeného na individuálnej slobode a rovnosti, ktorý je hodný nasledovania.
Jedným z vysoko perspektívnych materiálov pre elektroniku a optoelektroniku je zafír. V bezfarebnej, priehľadnej forme sa nazýva aj leukozafír. V nanotechnologickom výskume sa preto venuje osobitná pozornosť monokryštálom leukozafíru, napríklad v komponentoch pre elektroniku, fotoniku, až po jemnú mechaniku.
Podnikateľské prostredie často prináša komplexné rozhodovacie situácie, pri ktorých individuálny prístup k rozhodovaniu založený na empirických poznatkoch je považovaný za nedostatočný. Naopak vyžaduje sa formalizácia rozhodovacieho procesu a použitie adekvátnej metodiky rozhodovania.
Cyklistická doprava ako plnohodnotný dopravný systém bola často zaznávaná. Ale v poslednom období môžeme vidieť, že odpoveďou na problémy spôsobené narastajúcou automobilizáciou, nefunkčnosťou dopravnej siete z dôvodu vzniku kongescií sú ekologické efektívne druhy dopravy, kde cyklistika určite patrí.
Hľadáte konkrétny titul?
Použite vyhľadávacie pole na vrchu stránky!