Čtení podle obrázků je koncipováno jako doplňkový výukový materiál především v oblasti komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Jeho využití je však mnohem širší. Vyprávění podle obrázkových příběhů obohacuje slovní zásobu, prohlubuje vzájemnou komunikaci a pozitivně ovlivňuje oblast osobnostně sociální.
Doplňková učebnice pro výuku čtení genetickou metodou. Obsahuje pro děti atraktivní texty, které lze využívat již od první fáze nácviku čtení. Skladba písmen zohledňuje aktuální znalosti čtenáře, procvičovaná písmenka jsou po stranách viditelně znázorněna.
Učebnica Čítanie o Slovensku sprostredkúva žiakom poznatky o dôležitých udalostiach z histórie a významných osobnostiach Slovenska, ktoré sa viažu na konkrétny región Slovenska.
Kdo získá bájný poklad faraonů střežený mumií? Kdo se stane vládcem Fantazie? Komu připadnou čarovné předměty samotných řeckých bohů?
Učebnica Čítanie o Slovensku sprostredkúva žiakom poznatky o dôležitých udalostiach z histórie a významných osobnostiach Slovenska, ktoré sa viažu na konkrétny región Slovenska.
Učebnica Cestné vozidlá II svojím obsahom nadväzuje na učebnicu Cestné vozidlá I. Bližšie sa venuje konštrukcii bŕzd vozidiel, ich pruženiu, riadeniu. Posledná kapitola sa venuje konštrukcii prívesov a návesov.
Učebnica Cestné vozidlá I poskytuje základné informácie o konštrukčnom riešení cestných vozidiel celkovo, ale aj jednotlivých skupín a podskupín. Učebnica sa zameriava na karosérie, príslušenstvo vozidiel, mechaniku cestných vozidiel, rámy vozidiel, nápravy vozidiel, kolesá a pneumatiky.
Učebnica Biotechnológia 2 pre chemické študijné odbory svojím obsahom nadväzuje na učebnicu Biotechnológia 1 pre chemické študijné odbory.
Učebnica Biotechnológia 1 pre chemické študijné odbory obsahuje základné pojmy a postupy používané v biotechnológiách, ale aj konkrétne biotechnologické procesy vybraných produktov.
Učebnica nadväzuje na učivo predchádzajúceho ročníka v tematickom celku Vnútorná stavba stavovcov – žiak sa zoznamuje s osobitosťami vnútornej stavby skupín stavovcov, ich prispôsobením sa prostrediu a spôsobu života. Tematický celok Človek a jeho telo je obsahovo zameraný na vnútornú stavbu a funkciu organizmu človeka.
Učebnica biológie pre 5. ročník je orientovaná na poznávanie jednotlivých organizmov v ich prirodzenom prostredí – les, voda, lúka, pole.
Učebnica biológie obsahuje informácie o základných skupinách rastlín, živočíchov a mikroorganizmov v ich prirodzenom prostredí a vo vzťahu k človeku. Obsah učebnice je rozdelený do piatich tematických celkov: Organizmus a prostredie – slúži na zopakovanie a doplnenie pojmov z ekológie.
Učebnica Biológia – život organizmov a hygiena prostredia obsahovo nadväzuje na učebnicu Biológia – starostlivosť o zdravie človeka. Učebnica je zameraná na rozvoj poznatkov v oblasti životných podmienok a životného prostredia človeka, hygienických podmienok na podporu zdravia, životného štýlu a starostlivosti o zdravie.
V učebnici Analytická chémia pre 2. ročník študijného odboru potravinárska výroba (3. časť) sú zaradené najnovšie poznatky o posudzovaní surovín a výrobkov pomocou moderných prístrojov a metód.
Učebnica Analytická chémia pre 2. ročník študijného odboru potravinárska výroba (2. časť) sa venuje jednotlivým typom analytických metód – stanovenie sacharidov, bielkovín, stanovenie kyslosti, chloridov, dusičnanov a dusitanov. Súčasťou jednotlivých kapitol sú aj laboratórne cvičenia s tabuľkami v prílohe.
Učebnica Administratíva a korešpondencia pre 4. ročník obchodných akadémií sa venuje formálnej úprave, štylizácii interných písomností, obsahu a forme personálnych písomností, osobným listom vedúcich pracovníkov, jednoduchým právnym písomnostiam a cudzojazyčnej korešpondencii v anglickom a nemeckom jazyku.
Učebnica Administratíva a korešpondencia pre 3. ročník obchodných akadémií nadväzuje na učebnice Administratívy a korešpondencie pre 1. a 2. ročník. Prvá kapitola sa zaoberá písomným stykom, jeho významom a organizáciou, rozdelením písomností a právnou úpravou registratúry.
Nové vydanie plnofarebného pracovného zošita Biológia pre 9. ročník základných škôl a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, ktorého obsah je v súlade so ŠVP pre základné školy – ISCED 2, sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok.
Nové vydanie plnofarebného pracovného zošita Prírodoveda pre 4. ročník základných škôl, ktorého obsah je v súlade s inovovaným ŠVP pre základné školy - ISCED 1, sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok.
Učebnica Administratíva a korešpondencia pre 2. ročník obchodných akadémií svojím obsahom nadväzuje na učebnicu Administratíva a korešpondencia pre 1. ročník.