Prvá slovenská učebnica latinskej lekárskej terminológie. Terminologia medica latina striktne rešpektuje najnovšiu anatomickú terminológiu (Terminologia Anatomica), ako aj Medzinárodnú klasifikáciu chorôb (ICD-10). Štvrté, doplnené a upravené vydanie.
Učebnica Technológia je určená pre žiakov 3. ročníka trojročného stavebného učebného odboru maliar, ktorí v prvom ročníku štúdia získali základné informácie z oblasti stavebných prác, v druhom ročníku sa špecializovali na maliarske práce.
Učebnica obsahuje dva tematické celky – Mechanika a Strojárska technológia. Obsahuje informácie o technológii výroby materiálov používaných v strojárstve, o polovýrobkoch a meradlách. Druhá časť je venovaná statike, pružnosti a pevnosti telies. Učebnica je primárne určená pre žiakov študijných odborov technické a informatické služby.
Učebnica obsahovo nadväzuje na predchádzajúce učebnice strojníctva. V tematickom celku Strojárska technológia nájdu žiaci informácie o výrobe ozubených kolies, špeciálnych spôsoboch obrábania a obrábacích strojoch, výrobných postupoch, o prípravkoch, výrobe odliatkov, ale aj o zváraní, spájkovaní a lepení kovov.
Aktivizujúca učebná pomôcka určená pre predškolákov a mladších školákov. Zmenili sme dizajn, ale vnútro ostalo rovnaké!
The textbook „Analytical Chemistry: Chemical Analysis“ provides students of pharmacy a consistent and sufficiently extensive theoretical and methodical knowledge basis as well as practical experimental skills for performing the identification and the quantification of substances based on their characteristic chemical reactions.
Pyramida je rozdělena na 5 částí odpovídajících pěti oblastem - zrakové a sluchové oblasti, poznávací (kognitivní) oblasti, motorické a sociální oblasti. Každá oblast má svůj obrazový symbol a příslušné samolepky - dítě je lepí na jednotlivé schody pyramidy. Na prvním schodu pyramidy je vyznačen prostor pro jméno dítěte.
Jedinečná a komplexná pomôcka určená žiakom 6. ročníka ZŠ a 1. ročníka osemročných gymnázií na upevnenie, preopakovanie a precvičenie učiva z matematiky. Pracovný zošit oTestuj sa z matematiky pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník osemročných gymnázií: • kvalitný učebný materiál zahrňujúci celé učivo 6. ročníka ZŠ a 1.
Obsahuje praktické rady, odporúčania a odborné postupy pri príprave, realizácii, prezentácii – obhajobe komplexnej odbornej práce, experimentu, projektu alebo úspešnej súťažnej práce ako náhrady tradičného vyžrebovania témy. Má úlohu sprievodcu praktickými radami, ako prácu vytvoriť a prezentovať pred maturitnou komisiou.
Učebnica nadväzuje na učivo technológie prvého ročníka, v ktorom žiaci získali základné poznatky zo stavebnej výroby. Táto učebnica poskytne žiakom vedomosti nielen o nových progresívnych stavebných technológiách, ale aj o starších technológiách, s ktorými sa v praxi stretnú najmä pri prestavbách a rekonštrukciách stavebných objektov.
Učebnica nadväzuje na Logistiku v doprave pre 3. ročník, je v nej spracovaná problematika týkajúca sa logistických služieb a technológií, logistických systémov a reťazcov, vzťahu globalizácie a logistiky, ako aj optimalizácie v logistike tak, že text poskytuje základné poznatky o danej problematike.
Cieľom tejto učebnice je nadviazať na učivo 2. ročníka Základy logistiky a špecifikovať úlohu a vzťah marketingu a manažmentu s logistikou, priblížiť logistické činnosti a organizačnú štruktúru v zasielateľských firmách.
Pracovný zošit Geografia pre 5.ročník predstavuje modernejší prístup k vyučovaniu geografie. Vypracovaním jednotlivých úloh žiaci získajú poznatky z danej témy vlastnou samostatnou prácou, učiteľ môže byť len poradcom. Pri väčšine úloh žiaci pracujú s atlasom a rozvíjajú aj medzipredmetové vzťahy s matematikou, dejepisom, slovenským a anglickým jazykom.
Edícia vysokoškolských učebníc.
Vedecká monografia zachytáva výnimočný fenomén štúrovcov, ktorý zasiahol do všetkých sfér duchovného života pri zániku feudalizmu v polovici 19. storočia.
Schválilo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR.
Bohaté skúsenosti autorky a vydavateľstva, súčasné trendy v didaktike a potreby školskej praxe sme pretavili a vznikla NOVÁ PRACOVNÁ UČEBNICA spojenie učebnice a pracovného zošita. Opiera sa o metódy konštruktivistického prístupu k výchove a vzdelávaniu a o akceptovanie kompetenčno-pojmového modelu vyučovania. Rešpektuje iŠVP.