Pyramida je rozdělena na 5 částí odpovídajících pěti oblastem - zrakové a sluchové oblasti, poznávací (kognitivní) oblasti, motorické a sociální oblasti. Každá oblast má svůj obrazový symbol a příslušné samolepky - dítě je lepí na jednotlivé schody pyramidy. Na prvním schodu pyramidy je vyznačen prostor pro jméno dítěte.
Jedinečná a komplexná pomôcka určená žiakom 6. ročníka ZŠ a 1. ročníka osemročných gymnázií na upevnenie, preopakovanie a precvičenie učiva z matematiky. Pracovný zošit oTestuj sa z matematiky pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník osemročných gymnázií: • kvalitný učebný materiál zahrňujúci celé učivo 6. ročníka ZŠ a 1.
Obsahuje praktické rady, odporúčania a odborné postupy pri príprave, realizácii, prezentácii – obhajobe komplexnej odbornej práce, experimentu, projektu alebo úspešnej súťažnej práce ako náhrady tradičného vyžrebovania témy. Má úlohu sprievodcu praktickými radami, ako prácu vytvoriť a prezentovať pred maturitnou komisiou.
Učebnica nadväzuje na učivo technológie prvého ročníka, v ktorom žiaci získali základné poznatky zo stavebnej výroby. Táto učebnica poskytne žiakom vedomosti nielen o nových progresívnych stavebných technológiách, ale aj o starších technológiách, s ktorými sa v praxi stretnú najmä pri prestavbách a rekonštrukciách stavebných objektov.
Učebnica nadväzuje na Logistiku v doprave pre 3. ročník, je v nej spracovaná problematika týkajúca sa logistických služieb a technológií, logistických systémov a reťazcov, vzťahu globalizácie a logistiky, ako aj optimalizácie v logistike tak, že text poskytuje základné poznatky o danej problematike.
Cieľom tejto učebnice je nadviazať na učivo 2. ročníka Základy logistiky a špecifikovať úlohu a vzťah marketingu a manažmentu s logistikou, priblížiť logistické činnosti a organizačnú štruktúru v zasielateľských firmách.
Pracovný zošit Geografia pre 5.ročník predstavuje modernejší prístup k vyučovaniu geografie. Vypracovaním jednotlivých úloh žiaci získajú poznatky z danej témy vlastnou samostatnou prácou, učiteľ môže byť len poradcom. Pri väčšine úloh žiaci pracujú s atlasom a rozvíjajú aj medzipredmetové vzťahy s matematikou, dejepisom, slovenským a anglickým jazykom.
Edícia vysokoškolských učebníc.
Vedecká monografia zachytáva výnimočný fenomén štúrovcov, ktorý zasiahol do všetkých sfér duchovného života pri zániku feudalizmu v polovici 19. storočia.
Schválilo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR.
Bohaté skúsenosti autorky a vydavateľstva, súčasné trendy v didaktike a potreby školskej praxe sme pretavili a vznikla NOVÁ PRACOVNÁ UČEBNICA spojenie učebnice a pracovného zošita. Opiera sa o metódy konštruktivistického prístupu k výchove a vzdelávaniu a o akceptovanie kompetenčno-pojmového modelu vyučovania. Rešpektuje iŠVP.
Vedecká monografia sa zaoberá problematikou prírodovedného vzdelávania mimo školy. Jej obsahom je prezentácia (i) návrhov aktivít pre výučbu prírodovedných disciplín (so zameraním na výučbu chémie) v mimoškolskom prostredí a tiež (ii) výsledkov výskumu realizovaného na podklade ich prípravy a overovania.
Predkladaná vysokoškolská učebnica odrazovej mikroskopie (optické štúdium rudných minerálov v odrazenom svetle) prináša študentom nevyhnutné teoretické základy, jednoduchý manuál na používanie a obsluhu optického mikroskopu a hlavné metódy mikroskopickej diagnostiky nepriehľadných, resp. rudných, alebo tiež opakných minerálov.
Obsahovým zameraním predkladanej vysokoškolskej učebnice je priblížiť postavenie a činnosť Ústavného súdu Slovenskej republiky.
Skriptá sú zbierkou neriešených príkladov a úloh zameraných na jednotlivé oblasti podvojného a jednoduchého účtovníctva. Príklady a úlohy rešpektujú najnovšie legislatívne normy nielen z oblasti slovenského účtovného, ale aj daňového a obchodného práva.
Vysokoškolská učebnica mapuje vývoj dejín štátu a práva na území Slovenska od najstarších čias do roku 1848.
Predkladaná učebnica je koncipovaná primárne s ohľadom na študentov Právnickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici.
Tretí diel zbierky úloh obsahuje učivo stredoškolskej geometrie v rozsahu, ktorý presahuje súčasné cieľové požiadavky na maturanta.
Matematika obsahuje takmer 350 najrôznejších matematických príkladov a úloh pre žiakov, rodičov i učiteľov. Úlohy rozvíjajú matematické zručnosti i vedomosti, pozornosť, predstavivosť, obrazotvornosť, logické aj kritické myslenie a sebarealizáciu. Učia žiaka hľadať a používať vhodné postupy pri riešení a správne sa matematicky vyjadrovať.