0

Knihy

Aesthetics of Popular Culture

Aesthetics of Popular Culture

Autor: Jozef Kovalčik, Max Ryynänen (eds.)
Vydavateľstvo: SLOVART
EAN: 9788089259861

Discussing popular culture is one of the keys for understanding arts and more broadly culture. This is something which seems to be shared by the scholars who have contributed to this book. Their essays on popular culture and/or the aesthetics of popular culture serve as a platform for discussing cultural, ethical and political issues.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

10,52 € Bežná cena 11,95 €
 

Viac o knihe

Discussing popular culture is one of the keys for understanding arts and more broadly culture. This is something which seems to be shared by the scholars who have contributed to this book. Their essays on popular culture and/or the aesthetics of popular culture serve as a platform for discussing cultural, ethical and political issues. Popular culture and its philosophical reflection also help to unlock themes in law, children’s literature, everyday aesthetics, high-cultural heritage, the internet, and material culture. In the Interviews section editors discuss some of the roots of these issues with two thinkers who represent the cream of the discussion. With Richard Shusterman, we delve into his theory of popular culture, and with Gianni Vattimo, the popular goes hand in hand with a discussion that more broadly touches on culture and the arts.
 
Diskusie o populárnej kultúre sú kľúčové pre pochopenie súčasného umenia aj celej kultúry. Táto predstava je blízka editorom publikácie – estetikom Jozefovi Kovalčikovi (Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave) a Maxovi Ryynänenovi (Aalto University, Helsinki, Fínsko), no zhodujú sa na nej aj autori, ktorí prispeli do tejto knihy. Ich eseje o populárnej kultúre a/alebo o estetike populárnej kultúry slúžia ako platforma pre rozbor kultúrnych, etických či politických otázok. Prostredníctvom filozofickej reflexie populárnej kultúry ďalej otvárajú témy z oblasti práva, detskej literatúry, každodennej estetiky, vysokej kultúry, internetu či materiálnej kultúry. Na konci knihy vedú editori dialóg s dvoma mysliteľmi, ktorí sú v diskusiách o populárnej kultúre šľahačkou na torte. S Richardom Shustermanom rozoberajú jeho teóriu populárnej kultúry a v prípade Gianniho Vattima sa zaoberajú širšími témami, zasahujúcimi kultúru a umenie.

VYDAVATEĽSTVO SLOVART
ROK VYDANIA
ISBN -
JAZYK anglický
POČET STRÁN 254
VÄZBA flexi
ROZMER 15 x 22.5 cm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Jozef Kovalčik, Max Ryynänen (eds.)

Aesthetics of Popular Culture

Aesthetics of Popular Culture

Jozef Kovalčik, Max Ryynänen (eds.)

10,52 € SLOVART