Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí, publikácií a kníh na tému úspechu.
Kniha Odpoveď odhaľuje úplne nové a doteraz nepublikované spôsoby ako využívať neobmedzenú silu našej mysle a doslova si pritiahnuť do života veci, po ktorých túžime. Nie je to žiaden výmysel, lacný trik či manipulácia.
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia.
Keď sa do sieťového marketingu zapoja noví ľudia, ich najväčší problém nie je motivácia, ale istota. Istota, že urobia a povedia to, čo je práve najvhodnejšie. Istota, že ľudia, ktorých zapoja, budú úspešní. Istota, že sami dosiahnu úspech. S pomocou tejto knihy sa naučíte všetko čo potrebujete, aby ste zaručene úspech dosiahli.
Vzorec úspechu, vďaka ktorému môže obyčajný človek zarobiť neobyčajné množstvo peňazí, je jednoduchý: musíte byť v správnom odvetví, v správnom čase a so správnym podnikaním. Po fenomenálnom období rozvoja narástlo odvetvie sieťového marketingu vo viac než 100 krajinách na desiatky miliárd z predaja.
Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy. Hrdina knihy, ambiciózny mladík Neil, prevedie študenta – samouka rôznymi úskaliami angličtiny, ktorá sa používa v obchodnom styku, v oficiálnej obchodnej komunikácii, ale aj v neformálnych rozhovoroch s kolegami.
Verše poprednej slovenskej autorky Jany Kantorovej - Bálikovej dopĺňajú čarovné ilustrácie Alexandry Cíchovej. Knižočka pre malých aj veľkých vyjadruje lásku a vďaku svetu okolo nás bez pátosu a z úprimného srdca.
Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady, na ktorých funguje najrýhlejšie rastúca spoločnosť v dejinách, Google.
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie. Žonglujú s viacerými premennými a chýbajú im vedomosti, ako sa môžu jednotlivé aspekty navzájom ovplyvňovať.
Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia. Trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia firmy vysokú daň. Prečo je také ťažké robiť správne rozhodnutia?
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi.
Kniha Ako uvažuje Steve Jobs je portrétom dvoch Stevov - charizmatického perfekcionistu, vynikajúceho podnikateľa a inovátora s citom pre trhové trendy (a výrobky, ktoré ovplyvnili celú generáciu užívateľov); a manipulátora a elitára so sociopatickými sklonmi, ktorý, nedbajúc na prognózy, už niekoľko rokov úspešne bojuje so zákerným ochorením.
Larry Page a Sergey Brin – zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie. Ich spôsob vnímania internetu ovplyvnil životy stoviek miliónov ľudí na celej zemeguli.
V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať.
Ako sa stať dobrým šéfom svojim podriadeným? Ako ich svojimi zásahmi a príkazmi motivovať a neznechutiť? Ako byť prísny, ale spravodlivý? Ako byť dôsledný a zároveň neubíjať tvorivosť? Ako organizovať porady tak, aby sa nezmenili na nudné stretnutia zívajúcich zamestnancov?
Nové vydanie pôvabných básničiek, ktoré naučia dieťa rátať, sčítať a odčítať čísla do desať prostredníctvom vtipných riekaniek a veršovaných rozprávok. Čarovné ilustrácie Heleny Zmatlíkovej umožnia ďalšiej generácii "budúcich čitateľov" objavovať najprv obrázky a potom slová.
Uznávaný odborník na vedenie ľudí a poradca mnohých svetových spoločností v knihe definuje sedem hlavných princípov, ktoré sú základom pre vytvorenie cieľavedomej, vnútorne vyrovnanej osobnosti a kľúčom pre dosiahnutie úspešného, harmonického života.
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť potrebám trhu. Ako môže firma (alebo jej obchodná jednotka) nabrať druhý dych po tom, čo spomalila svoj výkon? Ako má nájsť medzeru na trhu, ktorá by jej priniesla dodatočné výhody?
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna.