0

Knihy

Nové pravidlá marketingu & PR

Nové pravidlá marketingu & PR

Autor: David Meerman Scott
Vydavateľstvo: Eastone Books 2010
EAN: 9788081091490

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.

VYDAVATEĽSTVO Eastone Books
ROK VYDANIA 2010
ISBN 978-80-8109-149-0
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 288
VÄZBA tvrdá s prebalom
ROZMER 225 × 155 × 32 mm
HMOTNOSŤ 530 g

Ďalšie tituly od autora David Meerman Scott

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

David Meerman Scott

17,09 € Eastone Books 2015
Nové pravidlá marketingu & PR

Nové pravidlá marketingu & PR

David Meerman Scott

17,09 € Eastone Books 2010
Nová pravidla marketingu a PR

Nová pravidla marketingu a PR

David Meerman Scott

12,27 € Zoner Press 2008