0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...

Autor: David Meerman Scott
Vydavateľstvo: Eastone Books 2015
EAN: 9788081092701

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Jak to žije v servisu

Jak to žije v servisu

neznámy autor

Svojtka 2014 3,95 €
Nová éra řízení lidských zdrojů - ze servisu partnerem

Nová éra řízení lidských zdrojů - ze servisu partnerem

Dave Ulrich; Mike Ulrich; Jon Younger; Wayne Brockbank

GRADA 2014 19,75 €
Historky ze servisu

Historky ze servisu

Jan Říha

Brána 2010 9,68 €
Velká modrá kniha o servisu jízdních kol

Velká modrá kniha o servisu jízdních kol

C. Calvin Jones

Pedalsport s.r.o. 2009 29,20 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller
Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing
rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu
a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako
im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah
a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen
predajné výsledky, ale aj celkový imidž.
Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú
inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby,
komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri
zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

VYDAVATEĽSTVO Eastone Books
ROK VYDANIA 2015
ISBN 978-80-8109-270-1
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 264
VÄZBA tvrdá s prebalom
ROZMER 233 × 165 × 28 mm
HMOTNOSŤ 487 g

Ďalšie tituly od autora David Meerman Scott

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

David Meerman Scott

17,09 € Eastone Books 2015
Nové pravidlá marketingu & PR

Nové pravidlá marketingu & PR

David Meerman Scott

17,09 € Eastone Books 2010
Nová pravidla marketingu a PR

Nová pravidla marketingu a PR

David Meerman Scott

12,27 € Zoner Press 2008