JOGO karty - FARBY, TVARY, ČÍSLICE. Hra Šatník. Hra na rozvoj čitateľskej a matematickej gramotnosti a na rozširovanie slovnej zásoby v štyroch jazykoch: slovenčina, angličtina, maďarčina a rómčina. Pre deti od 4 rokov.
JOGO karty - SLOVESÁ. Hra MOZAIKA. Hra na rozvoj čitateľskej a matematickej gramotnosti a na rozširovanie slovnej zásoby v štyroch jazykoch: slovenčina, angličtina, maďarčina a rómčina. Pre deti od 4 rokov.
Autokorektívne kartičky plnia úlohu hravého motivačného materiálu v rozvíjaní matematických gramotností škôlkara. Autokotrektívnosť zadaní motivuje deti v procese učenia sa k samostatnosti. Podporuje rozvoj kľúčových kompetencií dieťaťa a rozvoj matematickej gramotnosti s dôrazom aj na medzipredmetové vzťahy a prierezové témy.
Autokorektívne kartičky v plnej miere plnia úlohu hravého motivačného materiálu vo vyučovaní matematiky, ktoré nezávisle nadväzuje na učivo osvojované v učebniciach a pracovných zošitoch matematiky pre 1. stupeň ZŠ. Je koncipované tak, že ho môžu používať aj školy s alternatívami iŠkVP, školské zariadenia, či individuálne rodičia a žiaci v domácom prostredí.
Autokorektívne kartičky plnia úlohu hravého motivačného materiálu v rozvíjaní matematických gramotností predškoláka. Autokotrektívnosť zadaní motivuje deti v procese učenia sa k samostatnosti. Podporuje rozvoj kľúčových kompetencií dieťaťa a rozvoj matematickej gramotnosti s dôrazom aj na medzipredmetové vzťahy a prierezové témy.
Štefánik - Muž činu je ilustrovaná kniha o dobrodružnom a činorodom živote jednej z najdôležitejších osobností našich dejín. Vieme, kto boli ženy jeho života? Čím si krátil voľný čas? S akými ťažkosťami v živote bojoval alebo kam sa upierala jeho pozornosť, keď sníval?
Zbierka úloh a Tangram je ideálne spojenie pre HRAvé učeNIE. Mnohostranné využitie na rozvoj priestorovej predstavivosti, zmyslu pre geometriu a ich zákonitosti, rozumové, sociálne a emocionálne schopností detí.
Stavby z kociek cielene rozvíjajú priestorové a logické myslenie. Karty využívajú inverznosť zadaní ako autokorektívny prvok. Vďaka tomu môžu s kartami plnohodnotne pracovať nielen deti mladšieho školského veku ale aj predškoláci.
Karty sú rozdelené do ôsmich tematických celkov, ktoré sa veľmi dynamicky prelínajú a navzájom dopĺňajú. Riešenie jednej úlohy môžeme nájsť ako zadanie inej úlohy. Umožňuje nám to jazyk matematiky a pestré vyjadrovacie prostriedky, ktoré využíva.
102 farebných kociek z penovej plastickej hmoty EVA v šiestich atraktívnych farbách. Ľahká penová kocka s hranou 2,5 cm. 17 ks kociek z každej farby: zelená, žltá, oranžová, červená, modrá a fialová. Vhodné pre použitie stavieb a priestorovej predstavivosti. Vhodné pre deti materských škôl a I. stupňa základných škôl.
Prečo ľudia odchádzajú žiť do inej krajiny, než je tá ich? Je všade pitná voda? Ako chrániť prírodu? Kam putujú smeti?
Elektrické ryby nie sú obyčajné ryby; nenájdeš ich len tak ľahko u niekoho v akváriu a veru ani na svojom tanieri. Sú to pozoruhodné ryby, žijúce v rôznych zákutiach sveta, a preto sa vedci neúnavne venujú ich výskumu. Prečo sú také fascinujúce? Viac: Elektrické ryby fascinovali civilizácie počas celých dejín ľudstva!
Kartová hra Jeden-dva-TRI!
Čo robiť, keď začne horieť? Koľko požiarov hasiči ročne uhasia? Aký veľký bol najväčší lesný požiar? Charlotte Cederlund a David Henson vám vo forme plamenných príbehov i poznatkov predstavia živel, ktorý už odnepamäti fascinuje ľudstvo: OHEŇ!