Pracovný zošit FYZIKA S NADHĽADOM pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník 8. roč. gymnázií.
Pracovné zošity pre 1.
Pracovné zošity pre 1.
PRACOVNÁ UČEBNICA PRE 7. ROČNÍK ZÁKLADNÝCH ŠKÔL a SEKUNDU – prináša inovatívny pohľad na vyučovanie slovenského jazyka. Jej cieľom je byť príjemným sprievodcom žiaka na ceste nielen k nadobudnutiu potrebných vedomostí, ale najmä zručností, ktoré jazyk ako nástroj myslenia môže rozvíjať.
PRACOVNÁ UČEBNICA PRE 2. ROČNÍK STREDNÝCH ŠKÔL
Aktívne (spolu) objavujeme matematiku ... Škatuľka obsahuje 109 obojstranne potlačených kartónových kartičiek, ktoré môžeme využívať pri oboznamovaní sa s matematikou počas 1. vzdelávacieho cyklu v 1. až 3. ročníku ZŠ.
Kniha Priatelia!
UČEBNICA A PRACOVNÝ ZOŠIT V JEDNOM konštruktivistický spôsob učenia podnecuje zvedavosť, fantáziu a tvorivosť rozvíja komunikačné schopnosti a kooperáciu detí úlohy na rozvoj vyšších kognitívnych procesov podporuje budovanie hodnotového systému u žiakov využíva rôzne stratégie učenia sa podporuje medzipredmetové vzťahy,
PRACOVNÁ UČEBNICA PRE 6. ROČNÍK ZÁKLADNÝCH ŠKÔL a PRÍMU – Riešenia a komentáre pre učiteľa. Prináša inovatívny pohľad na vyučovanie slovenského jazyka. Jej cieľom je byť príjemným sprievodcom žiaka na ceste nielen k nadobudnutiu potrebných vedomostí, ale najmä zručností, ktoré jazyk ako nástroj myslenia môže rozvíjať.
PRACOVNÁ UČEBNICA PRE 6. ROČNÍK ZÁKLADNÝCH ŠKÔL a PRÍMU – prináša inovatívny pohľad na vyučovanie slovenského jazyka. Jej cieľom je byť príjemným sprievodcom žiaka na ceste nielen k nadobudnutiu potrebných vedomostí, ale najmä zručností, ktoré jazyk ako nástroj myslenia môže rozvíjať.
PRACOVNÁ UČEBNICA PRE 5. ROČNÍK ZÁKLADNÝCH ŠKÔL – prináša inovatívny pohľad na vyučovanie slovenského jazyka. Jej cieľom je byť príjemným sprievodcom žiaka na ceste nielen k nadobudnutiu potrebných vedomostí, ale najmä zručností, ktoré jazyk ako nástroj myslenia môže rozvíjať.
UČEBNICA A PRACOVNÝ ZOŠIT V JEDNOM konštruktivistický spôsob učenia podnecuje zvedavosť, fantáziu a tvorivosť rozvíja komunikačné schopnosti a kooperáciu detí úlohy na rozvoj vyšších kognitívnych procesov podporuje budovanie hodnotového systému u žiakov využíva rôzne stratégie učenia sa podporuje medzipredmetové vzťahy,