Publikácia Supervízia pre prax nám už z názvu udáva jej smerovanie. Kredibilita publikácie je tu hlavne v praktických poznatkoch a doporučení supervízorov, ktorí sa aktívne venujú supervízii.
Autor sa zameriava na jednotlivé spôsoby komunikácie, ktoré sú potrebné k tomu, aby naša komunikácia bola efektívna. Vzdelávanie je neustály a živý proces. Pri komunikácii je dôležitý proces sebapoznávania a sebareflexie. Okrem komunikácie sa autor zameral aj na osobnosť lektora a metódy vzdelávania.
Vydanie publikácie SLON, ktorú sprostredkovávame čitateľom vyšlo z hlbokej potreby prezentovať to, čo sa v bežnej komunikácii povedať nedá, čo nevystihuje žiadna forma komunikácie, čo visí medzi riadkami a poslucháčmi to viac tuší ako s istotou vie.
V publikácii Supervízia v praktickej výučbe sa dozviete viac o systémovom a výcvikovom prístupe k supervízii, ako "dobre učiť" supervíziu, ktoré metódy a techniky vzdelávacej supervízie sú najefektívnejšie a ako môže dobre fungovať riadiaca supervízia. Autorom publikácie je skúsený supervízor a vysokoškolský učiteľ doc. PhDr. Milan Tomka, PhD.