Publikácia 45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku je garantovaná odborno-metodickým časopisom Predškolská výchova, ktorý vychádza už viac ako 70. rokov a je určený pre rodičov, jasle, materské školy. Ide o prepracované druhé vydanie, ktoré je doplnené o teoreticko-metodické východiská (napr.
Zaujímavá publikácia 44 hier na podporu práce s knihou pre deti predškolského veku ponúka 44 hier, ktoré umožňujú deťom spoznávať knihu cez hru a zároveň práve tieto hry podporujú nadobúdanie pozitívneho vzťahu ku knihám. Čitateľ v tejto podnetnej publikácii nájde nielen originálne hry, ale aj postupy ako priblížiť knihu nevšedným spôsobom.
Pracovný zošiť s názvom Drábik. Malé bludiská je určený k práci s deťmi od 4 do 5,5 roka. Zameriava sa na riešenie malých bludísk (týmto úlohám predchádza pracovný zošit Švábik. Prvé cestičky). Ide o edukatívny pracáčik, ktorý bol overovaný v slovenských materských školách, v centrách a jasliach.
Pracovný zošiť s názvom ŠVÁBIK. Prvé cestičky je určený k práci s deťmi od 2,5 do 4 roka. Zameriava sa na riešenie prvé cestičky. Ide o edukatívny pracáčik, ktorý sa zameriava na podporu spolupráce rúčky a očí pri činnosti. Úlohy v pracovnom zošite boli overované v slovenských materských školách, v centrách a jasliach.
Teoretické spracovanie problematiky hry s bábkou sa orientuje na vývinový profil dieťaťa raného a predškolského veku. 44 hier je rozdelených do skupín tak, aby bolo možné prostredníctvom nich deťom vysvetliť ako funguje a pohybuje sa ľudské telo, a zároveň sa tak deti naučia ako pohybovať s animovaným predmetom, alebo s jednoduchou bábkou.
PRACOVNÝ ZOŠIT Švábik, Prvé stopy s ceruzkou je určený pre rodičov s dieťatkom od 2,5 do 4 rokov. Zameriava sa na zvládnutie čiarky (rôznymi smermi) a kruhu. Všetko, čo by vývinovo malo dieťatko zvládnuť v tomto období.
Publikácia s názvom ŠVÁBIK. Prvé hry s rúčkou ponúka jednoduché námety na tvorbu stôp, ako predprípravu na prácu s ceruzou. Je určená pre dospelého (rodiča i odborníka), ktorý podporuje vývin dieťaťa vo veku od 18 mesiacov do 3 rokov. Aktivity sú popísané jednoducho, ich súčasťou sú zdôvodnenia prečo je vhodné práve tú-ktorú aktivitu vyskúšať s dieťaťom.
Neisté obťahovanie po čiare, nedokončené vyfarbovanie omaľovánky, ťažkosti s podaním a prinesením predmetu na základe požiadavky zo strany dospelého, alebo oslabenie v orientovaní sa v priestore pri činnosti môžu poukazovať na možné oslabenie v oblasti vizuomotorickej koordinácie, tzn. koordinácie oka s činnosťou ruky.
Súčasťou orientácie v priestore je oblasť pravo-ľavej orientácie, ktorá ovplyvňuje rozvíjanie schopnosti dieťaťa orientovať sa v priestore a súvisí nielen so školskou úspešnosťou, ale aj s riešením každodenných rutinných situácií v jeho ďalšom živote.