Autor: Jarmila Kristová
Vydavateľstvo: OSVETA 2004
EAN: 9788080631604
Pacient spravidla nemá problémy s komunikáciou, pretože jeho komunikačný štýl sa zásadné nelíši od toho, čo si osvojil a používal pred chorobou. Sestra však v prístupe k pacientovi nevystačí s komunikačnými spôsobmi používanými vo vlastnom osobnom živote. Je nevyhnutné, aby si profesionálne komunikačné praktiky cielene osvojila.
čítať viacSilvia Puteková, Oľga Kabátová, Jana Martinková
TU - Zdravotníctva a sociálnej práce fakulta 2016 12,35 €Alexandra Šimková, Alžbeta Benedikovičová, Jana Boroňová
TU - Zdravotníctva a sociálnej práce fakulta 2015 9,60 €Pacient spravidla nemá problémy s komunikáciou, pretože jeho komunikačný štýl sa zásadné nelíši od toho, čo si osvojil a používal pred chorobou. Sestra však v prístupe k pacientovi nevystačí s komunikačnými spôsobmi používanými vo vlastnom osobnom živote. Je nevyhnutné, aby si profesionálne komunikačné praktiky cielene osvojila. Komunikačná spôsobilosť predpokladá: Zvládnutie teoretických východísk sociálnej komunikácie. Osvojenie teoretickej základne sesterskej profesionálnej komunikácie. Tréning v efektívnych komunikačných stratégiách. Rola komunikátorky v postavení sestry je významná a zasahuje do všetkých oblastí jej aktivít.