0

Knihy

Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Milan Oreský
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer 2016
EAN: 9788081683824

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe.

čítať viac

Pozreli ste si

Komunikace v textu a s textem

Komunikace v textu a s textem

Alena Macurová

Filozofická fakulta UK v Praze 2016 30,25 €
Pretože si úžasná

Pretože si úžasná

Alma Grossová

Vydavateľstvo Tatran 2024 12,51 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.

VYDAVATEĽSTVO Wolters Kluwer
ROK VYDANIA 2016
ISBN 978-80-8168-382-4
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 352
VÄZBA mäkká
ROZMER 250 × 180 × 25 mm
HMOTNOSŤ 735 g

Ďalšie tituly od autora Milan Oreský

Biznis marketing

Biznis marketing

Milan Oreský

18,39 € GRADA 2024
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Milan Oreský

10,36 € Wolters Kluwer 2016