0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Dilema Inovatora

Dilema Inovatora

Autor: Clayton M.Christensen
Vydavateľstvo: nadacia United Philantropy 2021
EAN: 9788097363918

Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Dilema všežravca

Dilema všežravca

Michael Pollan

N press 2023 17,91 €
Dilema

Dilema

B. A. Parisová

Motto 2020 14,84 €
Dilema

Dilema

B. A. Parisová

Lindeni 2020 13,49 €
Morální dilema

Morální dilema

Michael Burleigh

Academia 2016 24,75 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - áno

17,91 € Bežná cena 19,90 €
 

Viac o knihe

Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema inovátora a Andy Grove z Intelu ju kedysi vyhlásil za najdôležitejšiu knihu, ktorú čítal za posledných desať rokov. Jeff Bezos hovorí svojim manažérom v Amazone, aby si prečítali ďalšiu Christensenovu knihu The Innovators Solution a k jeho dielu sa hlási aj Reed Hastings, generálny riaditeľ Netflixu.

Na ktorých inováciách naozaj záleží? Práve to je tá správna otázka.
Clayton Christensen ako prvý opísal proces, pri ktorom sa produkt alebo služba udomácňuje spočiatku v jednoduchých aplikáciách na spodnej časti trhu a potom sa neúnavne posúva nahor na trh, prípadne vytláča etablovaných konkurentov.

Keďže spoločnosti majú tendenciu inovovať rýchlejšie, ako sa vyvíjajú potreby ich zákazníkov, väčšina organizácií nakoniec skončí výrobou produktov alebo služieb, ktoré sú v skutočnosti príliš sofistikované, príliš drahé a príliš komplikované pre mnohých zákazníkov na ich trhu.

Spoločnosti sa usilujú o tieto udržateľné inovácie na vyšších úrovniach svojich trhov, pretože práve to im historicky pomáha uspieť: účtovaním najvyšších cien svojim najnáročnejším a sofistikovanejším zákazníkom na vrchole trhu spoločnosti dosiahnu najvyššiu ziskovosť.

Tým však spoločnosti nevedomky otvárajú dvere rušivým inováciám na spodnej časti trhu. Inovácia, ktorá je prevratná, umožňuje úplne novej populácii spotrebiteľov na spodku trhu prístup k produktu alebo službe, ktorá bola historicky dostupná len spotrebiteľom s množstvom peňazí alebo s lepšími zručnosťami.

VYDAVATEĽSTVO nadacia United Philantropy
ROK VYDANIA 2021
ISBN 978-80-973639-1-8
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 316
VÄZBA tvrdá
ROZMER 197 × 130 mm
HMOTNOSŤ 460 g

Ďalšie tituly od autora Clayton M.Christensen

Dilema Inovatora

Dilema Inovatora

Clayton M.Christensen

17,91 € nadacia United Philantropy 2021