Autor: Peter Murár
Vydavateľstvo: WebSupport 2011
EAN: 9788097081478
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy.
čítať viacAndrej Miklošík a kolektív
UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2022 11 €Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy. Obsahuje päť prípadových štúdií skvelého firemného tweetovania a množstvo názorných ukážok na inšpiráciu.
Táto kniha je pre vás užitočná, ak potrebujete:
• zvládnuť základnú terminológiu
• rozšíriť tweety o fotografie a video
• vysvetliť rozdiely oproti Facebooku
• vybrať vhodnú stratégiu
• zhodnotiť úspešnosť vášho tweetovania