0

Knihy

Marketing

Marketing

Výklad pojmov

Autor: Kristína Viestová
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2014
EAN: 9788081681363

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Marketing pre stredné školy + CD

Marketing pre stredné školy + CD

Andrej Miklošík a kolektív

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2022 11 €
Marketing - 1. vydanie

Marketing - 1. vydanie

Milan Banyár

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2018 13,20 €
Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

GRADA 2014 14,66 €
Strategický marketing

Strategický marketing

Dagmar Jakubíková

GRADA 2013 21,73 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2014
ISBN 978-80-8168-136-3
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 184
VÄZBA tvrdá
ROZMER 250 × 177 × 16 mm
HMOTNOSŤ 454 g

Ďalšie tituly od autora Kristína Viestová

Marketing

Marketing

Kristína Viestová

6,90 € WOLTERS KLUWER SK 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová

3,99 € WOLTERS KLUWER SK 2014
Lexikón logistiky

Lexikón logistiky

Kristína Viestová

4,74 € IURA EDITION 2007