0

Knihy

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Ekonómia

Autor: Kristína Viestová
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer 2014
EAN: 9788081681196

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.

VYDAVATEĽSTVO Wolters Kluwer
ROK VYDANIA 2014
ISBN 978-80-8168-119-6
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 148
VÄZBA tvrdá
ROZMER 220 × 155 × 15 mm
HMOTNOSŤ 312 g

Ďalšie tituly od autora Kristína Viestová

Marketing

Marketing

Kristína Viestová

6,90 € Wolters Kluwer 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová

3,99 € Wolters Kluwer 2014
Lexikón logistiky

Lexikón logistiky

Kristína Viestová

4,74 € IURA EDITION 2007