0

Knihy

Marketing

Marketing

Autor: Jaroslav Kita
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2017
EAN: 9788081685507

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Marketing pre stredné školy + CD

Marketing pre stredné školy + CD

Andrej Miklošík a kolektív

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2022 11 €
Marketing - 1. vydanie

Marketing - 1. vydanie

Milan Banyár

UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2018 13,20 €
Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

GRADA 2014 14,66 €
Strategický marketing

Strategický marketing

Dagmar Jakubíková

GRADA 2013 21,73 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy
o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom
konkurencieschopnosti podniku.

Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu.

Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2017
ISBN 978-80-8168-550-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 424
VÄZBA tvrdá
ROZMER 249 × 179 × 29 mm
HMOTNOSŤ 832 g

Ďalšie tituly od autora Jaroslav Kita

Marketing

Marketing

Jaroslav Kita

21,90 € WOLTERS KLUWER SK 2017
Nákup a predaj

Nákup a predaj

Jaroslav Kita

13,50 € IURA EDITION 2002