Autor: Jana Sršňová, Kolektív autorov
Vydavateľstvo: Sprint dva
EAN: 9788089393220
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy.
čítať viacKočner Marián
3K, s.r.o. - Doc. Ing. Marián Kočner, PhD. 2013 18 €Raoul Johnsson/Anne Ayvari
Ústredie ľudovej umeleckej výroby 2008 36 €Internacionalizácia podniku.
Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele
Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie
Výber základnej strategickej medzinárodnej orientácie podniku
Výber zahraničného trhu
Výber formy vstupu na zahraničný trh
Multinacionálny podnik – vybrané charakteristiky jeho fungovania
Kultúra ako determinanta medzinárodnej podnikovej politiky
Vplyv internacionalizácie na vybrané oblasti podniku
Aplikácia vybraných metód využívaných pri strategickom rozhodovaní v medzinárodnom podnikaní