Autor: Vojtech Kollár, Kolektív autorov
Vydavateľstvo: Sprint vfra 2003
EAN: 9788088848967
Prof. Ing. Vojtech KOLLÁR, CSc. patrí medzi dlhoročných pedagogických a vedeckovýskumných pracovníkov Ekonomickej univerzity v Bratislave. Dve desaťročia pracuje na Obchodnej fakulte EU v Bratislave v oblasti tovaroznalectva, produktovej politiky, kvality produktov a produkcie.
čítať viacCyril Říha a kolektív
Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze 2022 27,45 €Bohumír Štědroň; Martin Potůček; Vladimír Prorok
Nakladatelství C.H.Beck-CZ 2013 32,45 €Prof. Ing. Vojtech KOLLÁR, CSc. patrí medzi dlhoročných pedagogických a vedeckovýskumných pracovníkov Ekonomickej univerzity v Bratislave. Dve desaťročia pracuje na Obchodnej fakulte EU v Bratislave v oblasti tovaroznalectva, produktovej politiky, kvality produktov a produkcie. Bol vedúcim Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru, vykonával funkciu predsedu akademického senátu Obchodnej fakulty, funkciu prorektora pre vzdelávanie a v súčasnosti je v druhom funkčnom období rektorom EU v Bratislave.
Je členom vedeckých rád fakúlt a univerzít v SR a ČR, členom vedenia medzinárodnej spoločnosti pre tovaroznalectvo a technológiu vo Viedni (IGWT). Pôsobí ako odborník v oblasti kvality pri Ministerstve hospodárstva SR, Ministerstve životného prostredia SR a v expertných komisiách pri Ministerstve školstva SR a ako predseda správnej rady certifikačného orgánu CERTIWELD.
V pedagogickej, vedeckovýskumnej a publikačnej činnosti sa orientuje na problematiku produktovej politiky, produktového manažérstva, najmä za oblasť kvality, ekonomiky kvality, technických a administratívnych prekážok obchodu, environmentálnych systémov riadenia kvality, konkurencieschopnosti produktov, environmentálneho hodnotenia a označovania produktov a produkcie.
Je autorom a spoluautorom deviatich učebníc, monografií a encyklopédií publikovaných doma i v zahraničí, niekoľkých desiatok vysokoškolských učebných textov, vedeckých a osobných článkov a statí.
Predkladaná vysokoškolská učebnica – Produktová politika – je výsledkom viacročnej vedeckovýskumnej práce autora a autorského kolektívu a približuje ich poznatky a skúsenosti orientované na zvyšovanie konkurencieschopnosti produktov a produkcie. Vznikla aj vďaka podpore grantovej agentúry VEGA Ministerstva školstva SR, ako výstup riešenej problematiky v rámci projektu 1/7350/20,6,5051. Publikácia je určená študentom ekonómie orientovaných na problematiku obchodu a marketingu, ako aj odborníkom, ktorí pôsobia v ekonomickej a komerčnej sfére.