0

Knihy

Segmentujeme spotřební trhy

Segmentujeme spotřební trhy

Autor: Jan Koudelka
Vydavateľstvo: Professional Publishing 2005
EAN: 8086419762

Jedným z najpodstatnejších marketingových rozhodnutia, tvoriacich základ pre rozvoj marketingovej stratégie a nadväzujúcich marketingových aktivít vôbec, je otázka, na aké zákazníkov sa orientovať, ktorý segment spotrebiteľov zvoliť alebo na ktoré segmenty sa zamerať. To predpokladá rozpoznanie - odkrytie reálne existujúcich trhových segmentov a rozvoj ich profilu.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Jedným z najpodstatnejších marketingových rozhodnutia, tvoriacich základ pre rozvoj marketingovej stratégie a nadväzujúcich marketingových aktivít vôbec, je otázka, na aké zákazníkov sa orientovať, ktorý segment spotrebiteľov zvoliť alebo na ktoré segmenty sa zamerať. To predpokladá rozpoznanie - odkrytie reálne existujúcich trhových segmentov a rozvoj ich profilu. Pokiaľ ide o toto večne aktuálnu tému a jeho riešenie, nemá zatiaľ slovenský knižný trh veľa kníh, ktoré by manažérom umožnili správne sa v problémoch orientovať a pomohli nájsť správna řešení.Kniha doc. Ing. Jana Koudelky, CSc., Segmentum SPOTREBNÝ TRHY, ktorú vydáva nakladatelství Professional Publishing, sa podrobne zaoberá jednak procesom poznávania segmentov na spotrebných trhoch - ako obsahovo, tak metodicky, jednak odberateľskom procesom výberu medzi segmentmi (trhovom zacílením - teda targeting). Úvodné kapitoly prinášajú skôr všeobecné informácie (Význam segmentácie spotrebného trhu v marketingu, Jadro a hlavné fázy segmentácie ako procesu odkrývaní segmentov z hľadiska marketingovej orientácie, Problémy vymedzenia segmentovaného trhu a kritériá vzťahu voči výrobku), na ne nadväzujú kapitoly, zaoberajúce sa čiastkovými hľadiská segmentácie spotrebiteľských trhov (Tradičné segmentačných premenné (možnosti demografických, etnografických, fyziografických, geografických charakteristík spotrebiteľov), Možnosti "netradičných" psychografických premenných (sociálna trieda v širšom poňatí, životné štýly, osobnosť), Kritériá reakciou na marketingové premenné (nákupné typológia spotrebiteľov, mediálne typológia spotrebiteľov), Základné koncepty odkrývaní segmentov (deduktívne segmentácia, induktívny segmentácie, apriori, post hoc, forward, backward). Záverečná časť knihy analyzujú metódy získavania informácií pre segmentáciu spotrebiteľských trhov (obsahová analýza, agentúrne výskumy, dáta, modifikácie primárnych výskumov pre segmentačných účely), metódy analýzy dát, aspekty pre výber vhodných segmentov v rámci marketingovej stratégie a demonštruje postup pri vlastnom výbere segmentov. Publikácia obsahuje praktické návody, ako využiť metodické postupy, a to aj pri relatívne skromnejších podmienkach, je sprevádzaná aj aktuálnymi informáciami o diferencujúcich sklonoch českých spotrebiteľov, text je sprevádzaný príklady prístupov k segmentácii spotrebného trhu (českými aj zahraničnými).

VYDAVATEĽSTVO Professional Publishing
ROK VYDANIA 2005
ISBN 80-86419-76-2
JAZYK český
POČET STRÁN 148
VÄZBA mäkká
ROZMER 240 × 164 mm
HMOTNOSŤ 270 g

Ďalšie tituly od autora Jan Koudelka

Spotřebitelé a marketing

Spotřebitelé a marketing

Jan Koudelka

35,75 € C.H.BECK 2018
Segmentujeme spotřební trhy

Segmentujeme spotřební trhy

Jan Koudelka

8,81 € Professional Publishing 2005