Efektívne oceniť zamestnanca je jednoduchšie, ako by ste si mysleli. Nie sú na to potrebné veľké finančné zdroje a z časového hľadiska môže ísť o pár minút, možno dokonca sekúnd. Princíp sa dá ľahko naučiť a prináša okamžité výsledky.
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, aby na rokovaniach plytvali časom alebo narušili vzťahy s obchodnými partnermi, majú dôležitú, no často prehliadanú konkurenčnú výhodu.
Na základě několikaleté praxe v různých manažerských pozicích, jako lektoři i inspektoři kvality sociálních služeb a jako spoluautoři několika publikací o poskytování sociálních služeb chtějí autoři v komplexní formě zprostředkovat své zkušenosti a znalosti všem, kdo sociální služby poskytují, působí či budou působit v oblasti sociální péče v ČR a
Odborná kniha týmu předních domácích odborníků v oblastech měnové politiky, bankovnictví a peněžních a kapitálových trhů. V šesti částech se autoři zabývají teorií peněz a úrokové míry, komerčním bankovnictvím, finančními trhy, centrálním bankovnictvím a regulací a dohledem bank, měnovou teorií a politikou, a také mezinárodními financemi.
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna.
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť potrebám trhu. Ako môže firma (alebo jej obchodná jednotka) nabrať druhý dych po tom, čo spomalila svoj výkon? Ako má nájsť medzeru na trhu, ktorá by jej priniesla dodatočné výhody?
Chcete zmeniť svet? Svoju firmu či organizáciu? Alebo „len“ seba? Hoci sa to zdá neuveriteľné, pre úspešné uskutočnenie akejkoľvek zmeny platí rovnaký vzorec. Nevyžaduje si nič špeciálne a môže sa ním riadiť každý. Treba ho však poznať. Prečo je také ťažké uskutočniť zmeny v spoločnosti, vo firme či vlastnom živote?
Revolučný prístup k manažmentu talentov prináša nová publikácia z edície Nadácie Tatra banky. Rýchly talent manažment, alebo „manažment talentov na jednu stránku“ je nová metóda hodnotenia a účinného využitia talentovaných pracovníkov.
Ako sa stať dobrým šéfom svojim podriadeným? Ako ich svojimi zásahmi a príkazmi motivovať a neznechutiť? Ako byť prísny, ale spravodlivý? Ako byť dôsledný a zároveň neubíjať tvorivosť? Ako organizovať porady tak, aby sa nezmenili na nudné stretnutia zívajúcich zamestnancov?
V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať.
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate. V dnešnom svete biznisu, v ktorom vládne tvrdý konkurenčný boj a zložité marketingové stratégie, je však presadenie značky na preplnenom trhu oveľa náročnejšie ako kedykoľvek predtým.
Larry Page a Sergey Brin – zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie. Ich spôsob vnímania internetu ovplyvnil životy stoviek miliónov ľudí na celej zemeguli.
Kniha Ako uvažuje Steve Jobs je portrétom dvoch Stevov - charizmatického perfekcionistu, vynikajúceho podnikateľa a inovátora s citom pre trhové trendy (a výrobky, ktoré ovplyvnili celú generáciu užívateľov); a manipulátora a elitára so sociopatickými sklonmi, ktorý, nedbajúc na prognózy, už niekoľko rokov úspešne bojuje so zákerným ochorením.
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi.
Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia. Trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia firmy vysokú daň. Prečo je také ťažké robiť správne rozhodnutia?
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie. Žonglujú s viacerými premennými a chýbajú im vedomosti, ako sa môžu jednotlivé aspekty navzájom ovplyvňovať.
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady, na ktorých funguje najrýhlejšie rastúca spoločnosť v dejinách, Google.
Orit Gadiesh a Hugh MacArthur, svetoví experti v oblasti biznisu, sú presvedčení, že postupy najlepších hráčov v oblasti private equity je možné aplikovať na akýkoľvek podnikateľský subjekt pôsobiaci v inej oblasti.
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť.