Autor: Miroslav Pollák
Vydavateľstvo: KALLIGRAM 2015
EAN: 9788081019203
Udavačstvo je súčasťou výchovy a vzdelávania. Udavačstvo je kultúrny fenomén. Udavačstvo sa prejavuje najmä v kritických vyhrotených situáciách, osobných aj dejinných. Udavačstvo má v každej dobe svoje prejavy. Udavčstvo bolo, je a bude. O udavačstve treba vedieť kvôli sebe a svojim blízkym. Aby sme v živote obstáli.
čítať viacZatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.
Udavačstvo je súčasťou výchovy a vzdelávania. Udavačstvo je kultúrny fenomén. Udavačstvo sa prejavuje najmä v kritických vyhrotených situáciách, osobných aj dejinných. Udavačstvo má v každej dobe svoje prejavy. Udavčstvo bolo, je a bude. O udavačstve treba vedieť kvôli sebe a svojim blízkym. Aby sme v živote obstáli. V širšom zmysle kvôli obrane a podpore dôstojného života. A samozrejme kvôli minulosti, prítomnosti a budúcnosti. Hocikedy a hocikde. Kniha je "neformálnou učebnicou" predmetu "občianskej zrelosti" a podporou krirického myslenia. Príspevky sú širokou ponukou pre každého čitateľa. Autori zastupujú rôzne profesie (filozofia, história, teológia, právo, publicistika, umenie,...) a texty sú rôznych žánrov (úvaha, spomienky, svedectvo, poviedky, rozprávka,...). Zborník prác zostavil Miroslav Pollák. Nech sa páči.