Autor: Gabriela Siváková
Vydavateľstvo: IRIS 2016
EAN: 9788081530630
V posledných desaťročiach narastá vplyv nových výchovných prístupov v školách, pribúdajú práce, ktoré vytvárajú koncepcie výchovy a vzdelávania žiakov v škole. Tieto koncepcie požadujú zaviesť do praxe teóriu tvorivo – humánnej výchovy.
čítať viacPeter Brečka, Marcela Červeňanská
PhDr. Milan Štefanko - IRIS 2013 8,91 €Marica Pirošíková
Nakladatelství C.H.Beck-SK 2023 19,95 €Beáta Bednárová; Anna Šlosárová
WOLTERS KLUWER SK 2016 12,45 €Jaroslav Oberuč
VŠ DTI, Dubnica nad Váhom 2019 23,60 €V posledných desaťročiach narastá vplyv nových výchovných prístupov v školách, pribúdajú práce, ktoré vytvárajú koncepcie výchovy a vzdelávania žiakov v škole. Tieto koncepcie požadujú zaviesť do praxe teóriu tvorivo – humánnej výchovy. Táto teória predstavuje koncepčný rámec, v ktorom môžu vznikať rozličné alternatívy a kde sa môže prejaviť sloboda a tvorivosť pedagogického pracovníka.V publikácii sú spracované otázky disciplíny, ako problému, ktorý sa dá cez možné prekážky riešiť. Rovnako rizikové oblasti, v ktorých žiaci najčastejšie zlyhávajú a aké sú možnosti rodičov a učiteľov pri riešení prejavov nedisciplinovaného správania vo svojich rodinách a triedach.