Vysokoškolská učebnica je zameraná na komplexné predstavenie pedagogického diagnostikovania v materskej škole. Čitateľ si v nej nájde informácie z teoretického hľadiska, napr. definície, delenia, charakteristiky obsahu diagnostikovania, metódy a zásady diagnostikovania.
Publikácia je zameraná na komplexné predstavenie pedagogického diagnostikovania v materskej škole. Čitateľ si v nej nájde informácie z teoretického hľadiska, napr. definície, delenia, charakteristiky obsahu diagnostikovania, metódy a zásady diagnostikovania. Každá kapitola v závere má zhrnutie, otázky, aplikačné úlohy a odporúčanú literatúru.
Ako si spríjemniť osvojovanie a upevňovanie lokomočných pohybov prostredníctvom pohybových programov pre deti predškolského veku.
Cieľom učebného textu je poukázať na potrebu a význam kooperácie materskej školy s rodinou, materskej školy so základnou školou a kooperáciu materskej školy s ďalšími inštitúciami zúčastňujúcimi sa na výchovno-vzdelávacom procese dieťaťa predškolského veku.
Odborná publikácia má ambíciu prakticky ukázať všetkým zainteresovaným vo výchove a vzdelávaní dieťaťa predškolského veku možnosti a cesty vzájomnej spolupráce, ktoré by viedli k vytvoreniu kvalitného partnerstva materskej školy s rodinou. Kniha zachytáva široké možnosti a perspektívy vzájomnej spolupráce a poskytuje nápady pre jej realizáciu.