Teoreticko-výskumné reflexie v školskom prostredí
Autor: Zoja Koscurová
Vydavateľstvo: PhDr. Milan Štefanko - IRIS 2013
EAN: 9788089238910
Monografia ponúka ucelený prierez z oblasti implementácie odboru sociálnej práce do školského prostredia. Ako prvá vedecká monografia svojho druhu na slovenskom a českom knižnom trhu definuje, vzmedzuje a charakterizuje teoretické a metodologické východiská sociálnej práce v škole.
čítať viacTeodor Kollárik
UNIVERZITA KOMENSKÉHO BRATISLAVA 2011 15,29 €Silvia Morávková, Veronika Šimonová, Martina Mojtová
Univerzita Konštantína Filozofa 2021 6 €Monografia ponúka ucelený prierez z oblasti implementácie odboru sociálnej práce do školského prostredia. Ako prvá vedecká monografia svojho druhu na slovenskom a českom knižnom trhu definuje, vzmedzuje a charakterizuje teoretické a metodologické východiská sociálnej práce v škole. Okrem iného poukazuje na sociologické a psychologické determinanty, ktoré sa prejavujú v správaní žiakov, pedagógov a rodičov či už v školskom alebo mimo školskom prostredí. Uvádza vlyvy vybraných determinantov a kontextov na správanie žiaka v škole a v závere ponúka teoretické vymedzenie vybraných metód a foriem sociálnej práce v škole.