0

Knihy

Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž

Autor: Peter Valček
Vydavateľstvo: Literárne informačné centrum 2012
EAN: 9788081190421

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie.

čítať viac

Pozreli ste si

Zatiaľ ste si u nás nepozreli iné produkty.

Dostupnosť:
Dodanie 1 až 6 týždňov

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

17,82 € Bežná cena 19,80 €
 

Viac o knihe

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

VYDAVATEĽSTVO Literárne informačné centrum
ROK VYDANIA 2012
ISBN 978-80-8119-042-1
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 352
VÄZBA tvrdá
ROZMER 245 × 180 × 25 mm
HMOTNOSŤ 728 g

Ďalšie tituly od autora Peter Valček

Estetika informace

Estetika informace

Peter Valček

13,15 € Univerzita Palackého v Olomouci 2013
Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií A-Ž

Peter Valček

17,82 € Literárne informačné centrum 2012
Čas kentaurov

Čas kentaurov

Peter Valček

4,95 € PhDr. Milan Štefanko - IRIS 2000