0

Knihy

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Autor: Vanda Maráková, Ivana Šimočková
Vydavateľstvo: Belianum 2015
EAN: 9788055710662

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Vanda Maráková

WOLTERS KLUWER SK 2016 13,40 €
Znalostní školství jako předpoklad rozvoje české společnosti

Znalostní školství jako předpoklad rozvoje české společnosti

kolektív

Společnost pro svatováclavská studia 2021 10,95 €
Charakter jako předpoklad úspěchu

Charakter jako předpoklad úspěchu

Henry Cloud

Návrat domů 2019 11,70 €
Integrovaná doprava v praxi

Integrovaná doprava v praxi

Martin Jareš

CVUT Praha 2016 17,33 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.

VYDAVATEĽSTVO Belianum
ROK VYDANIA 2015
ISBN 978-80-557-1066-2
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 210
VÄZBA mäkká
ROZMER -
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Vanda Maráková, Ivana Šimočková