0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Autor: Vanda Maráková
Vydavateľstvo: WOLTERS KLUWER SK 2016
EAN: 9788081683947

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Inovácie a trendy v cestovnom ruchu

Inovácie a trendy v cestovnom ruchu

Zuzana Gajdošíková

Belianum 2023 12,75 €
Základy práva v cestovnom ruchu pre ekonómov

Základy práva v cestovnom ruchu pre ekonómov

Hana Magurová

WOLTERS KLUWER SK 2016 4,05 €
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Marian Gúčik; Tomáš Gajdošík; Zuzana Lencsésová

WOLTERS KLUWER SK 2016 13,59 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy.

Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie
v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá
aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu).

Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.

VYDAVATEĽSTVO WOLTERS KLUWER SK
ROK VYDANIA 2016
ISBN 978-80-8168-394-7
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 168
VÄZBA mäkká
ROZMER 241 × 171 × 12 mm
HMOTNOSŤ 344 g

Ďalšie tituly od autora Vanda Maráková

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Vanda Maráková

13,40 € WOLTERS KLUWER SK 2016