0

Knihy

Kvalita služieb - trvalá výzva

Kvalita služieb - trvalá výzva

Autor: Miroslav Hrnčiar
Vydavateľstvo: EDIS-vydavateľstvo 2014
EAN: 9788055408101

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby.

čítať viac
Dostupnosť:
Dodanie 1 až 7 dní

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

19,55 € Bežná cena 20,58 €
 

Viac o knihe

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.

VYDAVATEĽSTVO EDIS-vydavateľstvo
ROK VYDANIA 2014
ISBN 978-80-554-0810-1
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 157
VÄZBA tvrdá
ROZMER 250 × 177 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Miroslav Hrnčiar

Kvalita služieb - trvalá výzva

Kvalita služieb - trvalá výzva

Miroslav Hrnčiar

19,55 € EDIS-vydavateľstvo 2014