Autor: Katarína Vitálišová
Vydavateľstvo: Belianum 2015
EAN: 9788055709246
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.
čítať viacAnna Belajová; Ivana Gecíková; Viera Papcunová
WOLTERS KLUWER SK 2014 14,17 €Jozefína Machajová
UNIVERZITA KOMENSKÉHO, PRÁVNICKÁ FAKULTA 2001 5,50 €Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.