Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Človek a príroda, Človek a spoločnosť, Človek a svet práce.
Pracovný zošit rozvíja všeobecné zručnosti dieťaťa medzi 3-4 rokom. Úlohou je na jednotlivých pracovných listoch precvičovať pohyb dlane, prstov a zápästia, úchop ceruzky, slovnú zásobu, logické myslenie, predstavivosť, priestorovú a zrakovú orientáciu. Pracovný zošit je navrhnutý ako maľovanka so zábavno-kognitívnymi úlohami.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Jazyk a komunikácia. Edukačný pracovný zošit má slúžiť ako pomôcka pri rozvíjaní komunikačných schopností vo všetkých jazykových rovinách.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť – Človek a príroda, Človek a spoločnosť, Človek a svet práce. Dieťa sa vzdeláva z prírody, spoločenského prostredia, zdravia, časových vzťahov, environmentálnej výchovy a iných oblastí.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Matematika a práca s informáciami. V predškolskom veku sa začína rozvíjať presné myslenie dieťaťa. Cieľom edukačných aktivít je naučiť dieťa chápať čísla a jednoduché operácie s nimi a rozvíjať základy algoritmického myslenia.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Jazyk a komunikácia. A to druhú časť výkonových a obsahových štandardov zameranú na Písanie reči, podoblasť Grafomotoriky.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Matematika a práca s informáciami.
Cieľom edukačného pracovného zošita je podporiť charakter Štátneho vzdelávacieho programu: Vzdelávaciu oblasť - Jazyk a komunikácia. A to druhú časť výkonových a obsahových štandardov zameranú na Písanie reči, podoblasť Grafomotoriky.
Soubor modelových otázek je určen zájemcům o magisterské i bakalářské studium na 2. lékařské fakultě Univerzity Karlovy a slouží především k opakování poznatků získaných středoškolským studiem fyziky. Zadání a tematika otázek určují rozsah požadovaných znalostí, které by měl uchazeč ovládat.
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 1. stupeň základnej školy. Spolu pre prvý stupeň ponúkame aktivity v rozsahu 32 vyučovacích hodín.
Pozývame žiakov a učiteľov biológie a geografie na bádateľskú expedíciu s tematickými celkami Cesta do stredu Zeme, Let balónom, Vesmírna misia a Výnimočné miesta, ktoré ponúkajú 31 aktivít. Pracovná učebnica je koncipovaná na princípe, kedy si žiaci priebežne pod odborným a citlivým vedením učiteľa aktívne tvoria vlastnú učebnicu.
Skladba Zbyňka Matějů splňuje účel, pro který byla vytvořena. Interpret zde dostane příležitost ukázat svou virtuozitu v technicky náročných pasážích a zároveň projevit smysl pro vedení hudebních frází. Autor skladby nezařazuje do svého díla náročnější interpretační techniky flétnové hry, jako jsou multifoniky, jet whistle, mikrointervaly, Key Slaps apod.
Projektový management je charakteristický systematickým a integrálním řízením procesu vývoje od vzniku tvůrčího nápadu po realizaci konkrétního produktu či řešení. Tato publikace se soustředí na řízení eventových projektů.
Cieľom učebných textov je poskytnúť študentovi učiteľstva komplexný pohľad na systém a metodiku pedagogickej praxe.
Kniha je určená študentom druhého ročníka magisterského štúdia v študijných programoch Ruský jazyk v obchodnej a interkultúrnej komunikácii a Prekladateľstvo a tlmočníctvo: Ruský jazyk a kultúra.
Vysokoškolská učebnica Špeciálna pedagogika I, ktorú vytvoril kolektív autorov doc. PaedDr. Erik Žovinec, PhD., prof. PaedDr. Jana Duchovičová, PhD., PaedDr. Alexandra Pavličková, PhD., PaedDr. Barbora Sender, PhD., PaedDr. Jana Balážová, PhD., Mgr. Kristína Bielčiková, PhD., Mgr. et Mgr. Monika Pavelová a PhDr. et Mgr.
Pedagogická prax zohráva mimoriadne dôležitú úlohu pri formovaní študentov, budúcich pedagogických a odborných zamestnancov škôl a školských zariadení, pretože ich pripravuje na profesijnú dráhu prostredníctvom série aktivít a činností, ktoré prebiehajú v školách a školských zariadeniach v závislosti od zamerania.
Prevencia kyberagresie je rozhodujúca pre zabezpečenie toho, aby deti dosiahli svoj plný potenciál. Školy a školské zariadenia oplývajú jedinečnou príležitosťou osloviť veľký počet detí, ktoré riešia online ohrozenia a prechádzajú nástrahami kyberagresie, tým, že poskytnú inovatívne a systematické intervencie v oblasti kyberagresie.