Skripta jsou určena především pro studenty všeobecného lékařství a pojednávají o principech genetiky s ohledem na využití v klinické praxi. V úvodních kapitolách se věnují základním genetickým pojmům, typům mendelovské a nemendelovské dědičnosti, epigenetice a dále cytogenetické, molekulárně-cytogenetické a molekulárně-genetické problematice.
Úlohy v pracovnom zošite sú venované témam z učebnice. Pri ich riešení sa uplatňujú metódy na rozvíjanie samostatnosti a tvorivosti. Hádanky pomáhajú spestriť a výchovne využiť činnosť žiakov. Zásada veku primeranosti je pri tvorbe príkladov striktne dodržaná.
Nová učebnica Matematika pre 6. ročník základnej školy, 1. a 2. časť, vychádza z úspešnej série učebníc matematiky pre 2. stupeň ZŠ od autorského kolektívu pod vedením profesora Šedivého. Je určená nielen žiakom 6. ročníka ZŠ a 1. ročníka gymnázia s osemročným štúdiom, ale aj učiteľom, rodičom a všetkým záujemcom o tento predmet.
Jednotlivé cvičenia a aj slovné úlohy sú primerané chápavosti žiakov a vychádzajú z praktického života, čo žiakov motivuje a zlepšuje ich záujem pri vyučovaní. Žiaci ŠZŠ majú krátkodobú pozornosť, preto je dôležité, že autori zvolili príklady, ktoré sú pre žiakov zaujímavé. Pracovný zošit precvičuje učivo učebnice, je s ňou v obsahovom súlade.
Matematika pre 3. ročník ŠZŠ, 1. časť
Zelenina je veľmi dôležitou a nepostrádateľnou zložkou ľudskej výživy vďaka obsahu rôznych, zdraviu prospešných látok. Medzi tradične pestovanú zeleninu na Slovensku môžeme zaradiť kapustu hlávkovú, mrkvu siatu, cibuľu kuchynskú, papriku ročnú, rajčiak jedlý, šalát hlávkový ako aj iné významné druhy.
This scientific monograph maps various aspects of Codes of Ethics in Slovak companies. It provides an overview of their content, formal processing, use, and focus to describe this yet unexplored area and use the results in the education of future and current managers.
Učební text pokrývá vybrané oblasti z lineární algebry, jednoho z úhelných kamenů matematiky, se kterým se setkávají studenti nejen matematických programů. Autor, který sám přichází ze světa inženýrství, na text hledí očima nematematika a tak ho představuje také čtenářům.
Pojem biológia (bios – život; logos – veda) vznikol na začiatku minulého storočia a spočiatku sa používal veľmi málo. V súčasnosti biológiu nemožno pokladať za vedný odbor, ale skôr za súhrn jednotlivých biologických vied študujúcich všetky živé objekty. Biológia je komplexom biologických vied, ktoré sa môžu deliť do troch skupín: 1.
Cieľom učebnice Roboty a manipulátory je poskytnutie základných informácií študentom z pomerne rozsiahlej problematiky. V jednotlivých kapitolách čitateľ nájde základné informácie z preberanej problematiky, ktoré majú slúžiť ako úvod do ďalšieho štúdia jednotlivých oblastí komplexného odboru robotiky.
Učebnica maďarskej literatúry pre 1. ročník stredných škôl s maďarským vyučovacím jazykom veľmi dobre využíva možnosti, ktoré ponúka integrácia učebných predmetov, takže literatúra sa stáva aj prostriedkom komunikácie a získavania vedomostí týkajúcich sa reálneho sveta.
Pracovné zošity dopĺňajú osnovy učebníc maďarského jazyka a sú v súlade s aktuálne platnými štátnymi rámcovými osnovami (Štátny vzdelávací program – ISCED2).
Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárovéhoa aj čítankovéhoobdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka. 1.
Doplnkový pracovný zošit zo slovenského jazyka pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník GOŠ je určený na precvičovanie pravopisu, gramatiky i na opakovanie učiva z významovej roviny či slohu. Slúži ako výborný pomocník na prácu v škole i na doma. Navyše je to vhodná pomôcka pri nácviku testových úloh pred Testovaním 9.