Skripta zprostředkují studentům obecné poznatky o patologických procesech, probíhajících v jednotlivých tkáních, orgánech, orgánových soustavách a v organismu, a poskytují jim komplexní obraz nemoci propojením mezioborových informací od příčin k následkům.
Monografia završuje trilógiu filozofických reflexií akademického sveta, jeho tradícií a súčasných problémov (Akademický svet a jeho tradície, Veda, 2021; Akademický svet a jeho súčasné problémy, Veda, 2022). V tejto časti sa autor venuje analýze akademických inštitúcií, ich dizajnu a spôsobom riadenia. Charakterizuje akademickú identitu, kultúru a hodnoty.
Rozbor diel slovenských a svetových autorov s ukážkami. Štruktúra: O autorovi, útvar, kompozícia, postavy, dej a ukážky, forma, použitá literatúra.
ZISTI, ČO VIEŠ A ČO NIE A DOCVIČ zhrnutie učiva vyriešená úloha úlohy na riešenie testy Prázdninový zošit na precvičovanie učiva matematiky po 7. ročníku ZŠ.
Rozbor diel slovenských a svetových autorov s ukážkami. Štruktúra: O autorovi, útvar, kompozícia, postavy, dej a ukážky, forma, použitá literatúra.
Cvičebnice určená učitelům a studentům češtiny jako cizího jazyka poprvé nabízí ucelený soubor nejrůznějších cvičení založených na korpusových datech.
Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa je určená pre široký okruh čitateľov, ktorými nemusia byť výhradne iba verejní obstarávatelia, ale aj predstavitelia akýchkoľvek iných subjektov, ktoré v najrôznejšej miere prichádzajú do kontaktu s verejným obstarávaním.
Praktická príručka slovenského jazyka nezhŕňa len základy gramatiky, ale ponúka omnoho viac. Zamerajte sa spolu s ňou na najproblematickejšie výrazy, ktoré sa bežne používajú nesprávne. S touto šikovnou knižkou budete mať raz a navždy poriadok v spisovnej slovenčine. Postupne prejdete slovnými druhmi a nové vedomosti si ľahko zapamätáte vďaka cvičeniam.
Čítanka pre 1. ročník ZŠ s vyučovacím jazykom maďarským
Pracovný list zo slovenského jazyka je určený pre integrovaných žiakov 2. ročníka ZŠ s vývinovými poruchami učenia. Mnoho detí nadobúda gramatické vedomosti aj zručnosti pomalšie. Dobre ovládajú pravidlá, ale pri písaní slov ich nedokážu okamžite uplatniť. Práve tento pracovný list umožňuje žiakovi ľahšie si precvičiť istý pravopisný jav a zlepšiť sa.
Schválilo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR.
Doplnkový pracovný zošit zo slovenského jazyka pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník GOŠ je určený na precvičovanie pravopisu a gramatiky na súvislých a pútavých textoch, na prácu v škole i na doma. Pravopisný semafor ponúka rôznorodé cvičenia s dostatočným priestorom na vpisovanie. Koncept je postavený na postupných krokoch: 1. ZASTAV – overenie pochopenia učiva; 2.
Univerzálna celoročná písanka K. Štefekovej a Z. Takáčovej s pomocnou liniatúrou pre 2. ročník ZŠ ponúka široké využitie pri všetkých písomných aktivitách. Primárne ju možno využiť najmä na hodinách slovenského jazyka a hodinách čítania, napríklad na tvorivé písanie. Písanka maximálne reaguje na potreby žiakov 2.
Pracovný zošit je súčasťou pracovnej učebnice Nový Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ môže fungovať aj ako samostatný doplnkový pracovný zošit. Vznikol na podnet zvýšeného výskytu vývinových porúch učenia (dyslexie a dysortografie) na prvom a druhom stupni ZŠ.
Prečo občianska náuka?
Pracovný zošit je súčasťou pracovnej učebnice NOVÝ Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ, ale môže fungovať aj ako samostatný doplnkový pracovný zošit. Vznikol na podnet zvýšeného výskytu vývinových porúch učenia (dyslexie a dysgrafie) na prvom a druhom stupni ZŠ.
Metody kvalitativního výzkumu si získávají ve vědách o člověku a společnosti stále větší význam, ať jsou považovány za doplněk tradičních kvantitativních postupů, nebo jejich protipól. Jsou velmi užitečné v případech, kdy jde o zkoumání života lidí, historie i chodu organizací, společenských procesů apod.