0

Knihy

Digitálny marketing

Digitálny marketing

Autor: Martin Kuchta
Vydavateľstvo: GRADA 2024
EAN: 9788080909215

Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Školský digitálny koordinátor

Školský digitálny koordinátor

Slavomír Kachman, Zuzana Tkáčová

Raabe 2022 20,24 €
Digitálny fašizmus

Digitálny fašizmus

Maik Fielitz, Holger Marcks

HADART Publishing 2022 14,39 €
Digitálny minimalizmus

Digitálny minimalizmus

Cal Newport

Lindeni 2019 10,79 €
Marketing v poisťovníctve e-marketing

Marketing v poisťovníctve e-marketing

Jozef Adamko

Vydavateľstvo Michala Vaška 2013 13,77 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

17,47 € Bežná cena 18,99 €
 

Viac o knihe

Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.

VYDAVATEĽSTVO GRADA
ROK VYDANIA 2024
ISBN 978-80-8090-921-5
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 160
VÄZBA mäkká
ROZMER 245 × 170 × 10 mm
HMOTNOSŤ 274 g

Ďalšie tituly od autora Martin Kuchta

Digitálny marketing

Digitálny marketing

Martin Kuchta

17,47 € GRADA 2024