Keď kdekoľvek na Slovensku vystúpite na vyšší pahorok, otvorí sa pred vami nádherná scenéria. Uvidíte kopce, nad ktorými sa tiahnu ďalšie, ešte vyššie horstvá, skrývajúce čarokrásne doliny a kotliny s úbočiami pokrýtými lesmi a popretkávanými zurčiacimi potôčikmi a bystrinami.
Odpady vznikajú prakticky pri každej ľudskej činnosti, vo výrobnej i v spotrebiteľskej sfére. Ich vznik a hromadenie predstavuje výrazný zásah do životného prostredia...
Slovníky cudzích slov uvádzajú k cudzím slovám slovenské ekvivalenty s cieľom nielen objasniť význam cudzieho slova, ale v nedávnej minulosti z dôvodu jazykového purizmu (boja proti preberaniu cudzích slov) obmedziť používanie cudzích slov v prospech domácich výrazov.
Thomas Diener, kariérový poradca a kouč nás pozýva na cestu svetmi práce. Inšpirovaný poznatkami a metódami stredovekej alchýmie sa zaoberá otázkou, po čom človek skutočne túži a ako by mohol svoje túžby integrovať do každodenného pracovného života.
Táto kniha má pomôcť učiteľom lepšie porozumieť zákonitostiam učenia, vyučovania a niektorým problémom, ktorým čelia učiteľky aj žiaci v škole.
Predkladaná kniha Anglicko-slovenský a slovensko-anglický slovník výpočtovej techniky a matematiky uspokojí užívateľov zaoberajúcich sa dokumentmi v angličtine v každodennej rutinnej praxi. Starostlivý výber slov používaných najmä vo vysokoškolskej matematike je doplnený o slová používané v geometrii a výpočtovej technike.
Publikácia porovnáva predovšetkým české a slovenské obchodné záväzkové právo.
Knihu môžu čítať odborníci z oblasti ekonómie a financií bez väčšej teoretickej prípravy. Poskytuje však aj dostatok informácií pre tých, ktorí sa chcú venovať finančnej matematike hlbšie.
V koči bola kráľovná Oruša a vedľa nej sedela dievčina. Krásna Majolika. Bola taká bledá... Krvi by sa jej nedorezal! Divé hudi aj s kočom leteli do brány popod korene starej oskoruše. Kráľovná pritom plieskala bičom a červy, vypasené ako bravy, sa valili späť. Ledva sa plazili. Ktohovie, čoho sa nažrali...
Publikácia podáva prehľadnú syntézu poznatkov o reklamnom texte a štýle, pričom ide o vôbec prvý príspevok k danej problematike u nás. Je určená študentom propagácie a širokej odbornej verejnosti pracujúcej v oblasti reklamy a propagácie.