0

Knihy

Marketing kultúry

Marketing kultúry

ako osloviť a udržať si publikum

Autor: Mária Tajtáková a kol.
Vydavateľstvo: EUROKÓDEX 2010
EAN: 9788089447299

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej.

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Marketing kultury

Marketing kultury

Radim Bačuvčík

VeRBuM 2012 9,59 €
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich

WOLTERS KLUWER SK 2016 13,10 €
Marketing v poisťovníctve e-marketing

Marketing v poisťovníctve e-marketing

Jozef Adamko

Vydavateľstvo Michala Vaška 2013 13,77 €
Na okraj kultúry, na okraj života

Na okraj kultúry, na okraj života

Milan Zelinka

Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov 2019 8,91 €
Dostupnosť:
Nie je na sklade

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - nie Pergamen, Senec - nie

 

Viac o knihe

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej.Marketing kultúry je pomerne mladou prierezovou disciplínou, ktorá sa začala výraznejšie rozvíjať až v 90. rokoch 20. storočia. Autori nazerajú na otázky marketing kultúry cez optiku publika. Vychádzajú z predpokladu, že práve poznanie správania, preferencií a postojov návštevníkov kultúrnych organizácií je jedným z najdôležitejších predpokladov tvorby účinnej marketingovej stratégie. Hlavným odkazom publikácie je presvedčenie, že úlohou marketingu v kultúre nie je prispôsobovať ponuku požiadavkám trhu, ale prilákať spotrebiteľov k existujúcemu produktu.Publikácia je rozdelená do ôsmich kapitol, ktoré na seba obsahovo nadväzujú tak, aby čitateľ postupne prenikal do jednotlivých zákutí marketingu kultúry. Začína prestavením vzťahu medzi kultúrou a ekonomikou, ďalej vysvetľuje základné princípy marketingu aplikovaného v kultúre, podrobne sa venuje otázkam publika kultúrnych organizácií, opisuje strategické i taktické marketingové nástroje, poukazuje na nový fenomén v kultúre - kreatívny priemysel a neobíde ani prierezovú oblasť kultúrneho turizmu (v angličtine). Text predstavuje nielen ucelenú systematizáciu poznatkov o marketingu kultúry, ale je popretkávaný aj početnými prípadovými štúdiami z praxe slúžiacimi na ilustráciu jednotlivých marketingových princípov a modelov.Publikácia Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum je určená najmä študentom ekonomických a umeleckých odborov, ktorí si chcú prehĺbiť svoje vzdelanie v oblasti marketingu kultúry. Zároveň môže slúžiť aj pracovníkom kultúrnych organizácií ako príručka nástrojov a metód, ktoré marketing v kultúre ponúka.

VYDAVATEĽSTVO EUROKÓDEX
ROK VYDANIA 2010
ISBN 978-80-89447-29-9
JAZYK slovenský
POČET STRÁN 260
VÄZBA mäkká
ROZMER 210 × 147 mm
HMOTNOSŤ 348 g

Ďalšie tituly od autora Mária Tajtáková a kol.

Marketing kultúry

Marketing kultúry

Mária Tajtáková a kol.

11,79 € EUROKÓDEX 2010