0

Knihy

Oznam:
V sobotu a nedeľu (21.12. a 22.12.) - OTVORENÉ - knihkupectvo Pergamen 9-12 hod., knihkupectvo Academia 14-17 hod. Info k dodaniu tovaru kuriérskou spoločnosťou DPD a Slovenskou poštou z tovaru, ktorý je u dodávateľa. Viac info →.

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Edukácia a poradenstvo / edukace a poradenství

Autor: Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová
Vydavateľstvo: PhDr. Milan Štefanko - IRIS 2014
EAN: 9788081530180

V 80. rokoch 20. storočia sa v špeciálnej pedagogike vo svete začínajú zretľnejšie objavovať práce súvisiace s výskumom metakognície u žiakov s rôznymi typmi postihnutia. Tieto vplyvy sa výraznejšie premietajú aj do súčasnej teórie a empírie v problematike porúch učenia (Wong, 1987, s. 189-195).

čítať viac

Ďalšie vydania a podobné tituly

Povím vám o dyslexii

Povím vám o dyslexii

Jarmila Burešová

EDIKA 2016 4,94 €
Mám dyslexii

Mám dyslexii

Olga Zelinková; Miloslav Čedík

PORTÁL 2013 8,23 €
Dostupnosť:
Na sklade, posielame ihneď

Dostupnosť v kníhkupectve:
Academia, Bratislava - áno Pergamen, Senec - nie

8,80 € Bežná cena 9,90 €
 

Viac o knihe

V 80. rokoch 20. storočia sa v špeciálnej pedagogike vo svete začínajú zretľnejšie objavovať práce súvisiace s výskumom metakognície u žiakov s rôznymi typmi postihnutia. Tieto vplyvy sa výraznejšie premietajú aj do súčasnej teórie a empírie v problematike porúch učenia (Wong, 1987, s. 189-195).
Žiaci so špecifickými vývinovými poruchami učenia bývajú charakterizovaní ako aktívni, ale neefektívni študenti, ktorí nemajú ľahký prístup a koordináciu viacerých súbežných mentálnych procesov, ktoré bežia pri učení, ktorí majú problémy so sebaregulačnými procesmi ako monitorovanie, kontrolovanie a opravy v procese učenia pri bežnom vyučovaní. Tieto deficity v strategických informačných procesoch možno sledovať kontinuálne aj na úrovni ich nadobúdania, osvojovania a aj na úrovni ich automatizácie (Torgesen J. K. podľa Meltzer, 1993, s. 20). Tieto nedostatky sa vo všeobecnosti nazývajú deficity v metakognitívnych stratégiach.

VYDAVATEĽSTVO PhDr. Milan Štefanko - IRIS
ROK VYDANIA 2014
ISBN 978-80-8153-018-0
JAZYK český
POČET STRÁN 163
VÄZBA mäkká
ROZMER 204 × 145 mm
HMOTNOSŤ -

Ďalšie tituly od autora Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii / kongitivní a metakongitivní přístupy k dyslexii

Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová

8,80 € PhDr. Milan Štefanko - IRIS 2014