Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?
Je to útle dielko rozsahom, ale obrovské svojím obsahom. Sú v ňom zhrnuté všetky dlhoročné skúsenosti autorky. Obdivuhodne jednoducho a presne sú pomenované všetky tie bariéry, ktoré si vlastne dávame sami, aby sme v telefonovaní neboli úspešní. A presné rady, ako ich zvládnuť.
Vďaka tejto knihe zistíte, aké ľahké a prirodzené je inšpirovať a zaujať každé publikum. Joe Yazbeck, kouč a zároveň tvorca know-how Nebojte sa hovoriť, vám v tomto bestselleri krok za krokom ukáže, ako si pripraviť a dodať pôsobivé vystúpenie, ako si osvojiť vedu rečníckeho umenia a ako predniesť podmanivý prejav.