Vzorec úspechu, vďaka ktorému môže obyčajný človek zarobiť neobyčajné množstvo peňazí, je jednoduchý: musíte byť v správnom odvetví, v správnom čase a so správnym podnikaním. Po fenomenálnom období rozvoja narástlo odvetvie sieťového marketingu vo viac než 100 krajinách na desiatky miliárd z predaja.
Keď sa do sieťového marketingu zapoja noví ľudia, ich najväčší problém nie je motivácia, ale istota. Istota, že urobia a povedia to, čo je práve najvhodnejšie. Istota, že ľudia, ktorých zapoja, budú úspešní. Istota, že sami dosiahnu úspech. S pomocou tejto knihy sa naučíte všetko čo potrebujete, aby ste zaručene úspech dosiahli.
Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí, publikácií a kníh na tému úspechu.
Chcete zmeniť svet? Svoju firmu či organizáciu? Alebo „len“ seba? Hoci sa to zdá neuveriteľné, pre úspešné uskutočnenie akejkoľvek zmeny platí rovnaký vzorec. Nevyžaduje si nič špeciálne a môže sa ním riadiť každý. Treba ho však poznať. Prečo je také ťažké uskutočniť zmeny v spoločnosti, vo firme či vlastnom živote?
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú?
Túto knihu si prečítajte, keď budete chcieť zmeniť svoj uhol pohľadu na život a prácu. Chris Guillebeau v nej na vlastnom a aj na iných príbehoch ukazuje, že je možné žiť podľa vlastných pravidiel, byť sám sebe zamestnávateľom a nazerať na život ako na veľké dobrodružstvo. Ak ste doteraz žili ako námesačník, je čas zobudiť sa. Cesta sa práve začína.
Peniaze online dnes môže zarábať každý, kto disponuje pripojením na internet. Na rozdiel od klasického podnikania v „kamennom“ obchode sa internetové podnikanie vyznačuje nízkymi vstupnými nákladmi – stačí len vedieť, ako na to. Stručný sprievodca online predajom vám prezradí mnohé tajomstvá na dosiahnutie úspechu v internetovom predaji.
Revolučný prístup k manažmentu talentov prináša nová publikácia z edície Nadácie Tatra banky. Rýchly talent manažment, alebo „manažment talentov na jednu stránku“ je nová metóda hodnotenia a účinného využitia talentovaných pracovníkov.
Ako sa stať dobrým šéfom svojim podriadeným? Ako ich svojimi zásahmi a príkazmi motivovať a neznechutiť? Ako byť prísny, ale spravodlivý? Ako byť dôsledný a zároveň neubíjať tvorivosť? Ako organizovať porady tak, aby sa nezmenili na nudné stretnutia zívajúcich zamestnancov?
V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať.
Väčšina z nás je presvedčená, že najlepším spôsobom, ako motivovať seba či iných, je „vonkajšia“ odmena, napríklad peniaze. Skrátka prístup cukor a bič. Daniel H. Pink však tvrdí, že tento prístup je chybný.
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate. V dnešnom svete biznisu, v ktorom vládne tvrdý konkurenčný boj a zložité marketingové stratégie, je však presadenie značky na preplnenom trhu oveľa náročnejšie ako kedykoľvek predtým.
Larry Page a Sergey Brin – zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie. Ich spôsob vnímania internetu ovplyvnil životy stoviek miliónov ľudí na celej zemeguli.
Kniha Ako uvažuje Steve Jobs je portrétom dvoch Stevov - charizmatického perfekcionistu, vynikajúceho podnikateľa a inovátora s citom pre trhové trendy (a výrobky, ktoré ovplyvnili celú generáciu užívateľov); a manipulátora a elitára so sociopatickými sklonmi, ktorý, nedbajúc na prognózy, už niekoľko rokov úspešne bojuje so zákerným ochorením.
Väčšina ľudí si myslí, že úspech je otázkou šťastia a mimoriadneho talentu. Zabúdajú však na rozhodujúci prvok, bez ktorého neuspejú ani tí najtalentovanejší: sebadisciplínu.
Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia s omnoho menším úsilím dosiahnu oveľa viac?
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi.
Autor knihy skombinoval najúspešnejšie techniky osobnostného rozvoja s výnimočnými skúsenosťami, ktoré získal pri vybudovaní vlastných firiem. Napriek tomu, že začal z ničoho, hodnota jeho biznisu sa dnes odhaduje na 80 miliónov dolárov.
Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia. Trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia firmy vysokú daň. Prečo je také ťažké robiť správne rozhodnutia?
Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patriť aj vaša?